NA Omega Chronoscope

Ik heb een paar weken geleden toegezegd een NA te plaatsen vanwege de aanschaf van dit mooie horloge, ik probeer het kort te houden.
De hobby en het forum sleept zich al jaren met veel plezier voort. Ik heb een paar horloges maar altijd zeg maar1 kostbare gehad van veschillende merken. Breitling Avenger, Tudor maar ook Omega.
Deze had ik dan een tijdje maar toch weer verkocht voor iets anders, das dan ook een mooi onderdeel van de hobby vind ik.
De laatse was de Omega Seamaster (met de golfjes, zwarte wijzerplaat op rubber).
Ik dacht eigenlijk toch een blijver tot ik de Chronoscope hier zag staan van een bekend forumlid. In mijn ogen prachtig, een horloge met extra functies (snelheid, hartslag en afstand van bijv blikseminslag) maar toch ook wel in een hoger segment.
Inruil van de Seamaster was mogelijk maar na contact toch maar (geprobeerd) los te laten.
En ja dat lukt dan dus niet en ik moest onverhoopt voor werk ook nog eens naar het Zuiden des Lands.
Tsja, wat moet je dan…
Seamaster mee, toen ik 'm zag was ik gelijk verkocht. Prachtig afgewerkt, heel mooi uurwerk en in mijn kleurstelling. Behalve dat een heel fijn gesprek en keurige deal.
Dit is voor mij dan ook het ultieme horloge als je dat zo kunt zeggen. Heel erg blij mee.
Dan de foto’s, de laatse twee van internet.
Dank voor de aandacht.

85 likes

Prachtig horloge, gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd

1 like

Mooi uurwerk idd! Kleurstelling is ook erg mooi.

1 like

Geweldig mooi! :ok_hand:

1 like

1 like

Wauw :star_struck: ontzettend mooi,gefeliciteerd!

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier!

1 like

Schitterend horloge! :ok_hand:
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!

1 like

Bijzondere Speedmaster! Gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Heeeeeel fraai! Keer wat anders dan de regular versie …

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Vette Omega, veel draagplezier

1 like

mooi hoor, geniet er van :+1:t2:

1 like

Mooi, aparte speedy!

1 like

Mooie niet alledaagse speedmaster.
Proficiat en veel plezier ermee!!:watch::+1:

1 like

Schitterend!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Er wordt heel moeilijk gedaan onder ons horloge-fans over dit uurwerk, maar het is gewoon schitterend. Punt.

Als ik een handwinder zou nemen, zou het déze worden.

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten!!
Ziet er magnifiek uit.
Er valt veel te beleven op de wijzerplaat.
Wat een beauty.:ok_hand:

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like