NA: Omega CK859

Prachtig, gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Top! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst van een mede ck859 bezitter.

10 likes

Prachtige Omega! Veel draagplezier.

1 like

Proficiat!
Geniet ervan!

1 like

Huh wat die hadden ze nog gewoon liggen? Heb je behoorlijk mazzel mee volgens mij want die was zeer gewild meende ik. Gefeliciteerd, veel plezier er van :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! :ok_hand:t3:

1 like

Geweldig horloge, gefeliciteerd!

1 like

Prachtige sectordial!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Schitterende aanwinst. Volgens mij zijn er zo’n vijf van de drieduizend op HF te vinden. Een horloge voor liefhebbers. Gefeliciteerd!

2 likes

Heel mooi en bijzonder horloge. Gefeliciteerd!

1 like

1 like

Dat vond ik ook vreemd. Ik moet zeggen dat ik het model hier al voorbij had zien komen op het forum, maar ik wist dat hij niet meer in productie zat. Het was dus een verrassing dat ze deze nog hadden liggen, gelukkig. Ze hadden het model niet in de vitrine liggen, alleen de echte omega liefhebbers kregen hem te zien. Aangezien ikzelf die dag mijn witte Speedmaster droeg en mijn vader ook mee was en ook zijn Speedmaster aanhad gaf de doorslag om het model uit een lade te halen.

Verder een puntgaaf horloge met volledige garantie.

2 likes

Gefeliciteerd prachtige Omega! Zwarte alligator staat m zeer fraai. Donker of licht? Grijze nubuck oid lijkt me ook uiterst comfortabel.

Veel draagplezier gewenst.

1 like

Heel gaaf!

1 like

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst!

Klopt, nummer 4 heeft ‘m al een tijdje. Vanaf de eerste dag ook met andere band, tevens voorzien van vouwsluiting.

7 likes

Mooi man van harte! Ik denk dat hij ook mooi zou staan op een vintage style stalen bracelet, zoals een bonklip, fixoflex of evt. een komfit

1 like

Van harte met je mooie aanwinst :+1::+1:

1 like

Prachtig!!
Gefeliciteerd :raised_hands:

1 like

Van harte met die mooie nieuwe Omega!

Kan me voorstellen! Mooi in de mix!

1 like