Prachtig, gefeliciteerd met je aanwinst!
Prachtige Omega! Veel draagplezier.
Proficiat!
Geniet ervan!
Huh wat die hadden ze nog gewoon liggen? Heb je behoorlijk mazzel mee volgens mij want die was zeer gewild meende ik. Gefeliciteerd, veel plezier er van
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Geweldig horloge, gefeliciteerd!
Prachtige sectordial!
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Schitterende aanwinst. Volgens mij zijn er zo’n vijf van de drieduizend op HF te vinden. Een horloge voor liefhebbers. Gefeliciteerd!
Heel mooi en bijzonder horloge. Gefeliciteerd!
Dat vond ik ook vreemd. Ik moet zeggen dat ik het model hier al voorbij had zien komen op het forum, maar ik wist dat hij niet meer in productie zat. Het was dus een verrassing dat ze deze nog hadden liggen, gelukkig. Ze hadden het model niet in de vitrine liggen, alleen de echte omega liefhebbers kregen hem te zien. Aangezien ikzelf die dag mijn witte Speedmaster droeg en mijn vader ook mee was en ook zijn Speedmaster aanhad gaf de doorslag om het model uit een lade te halen.
Verder een puntgaaf horloge met volledige garantie.
Gefeliciteerd prachtige Omega! Zwarte alligator staat m zeer fraai. Donker of licht? Grijze nubuck oid lijkt me ook uiterst comfortabel.
Veel draagplezier gewenst.
Heel gaaf!
Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst!
Klopt, nummer 4 heeft ‘m al een tijdje. Vanaf de eerste dag ook met andere band, tevens voorzien van vouwsluiting.
Mooi man van harte! Ik denk dat hij ook mooi zou staan op een vintage style stalen bracelet, zoals een bonklip, fixoflex of evt. een komfit
Van harte met je mooie aanwinst
Prachtig!!
Gefeliciteerd
Van harte met die mooie nieuwe Omega!

Voor mij is dit het ideale horloge naast mijn sporthorloges.
Kan me voorstellen! Mooi in de mix!