#NA - Omega Constellation 168.029 macro shots

Prachtig. Gefeliciteerd.

1 like

die is écht puntgaaf, mooie aanwinst en veel draagplezier gewenst

1 like

Prachtig hoor, veel plezier met deze topper. :+1:

1 like

Prachtig horloge. De staat is echt als nieuw en het ontwerp is naar mijn mening een van de mooiste in de horlogerie

1 like

Fantastisch fraai horloge.

1 like

Dit is inderdaad een hele mooie!!! :clap::+1::clap:

Veel draag- en vooral veel kijkplezier van deze knappe verschijning!!! :+1::clap::+1:

1 like

Bijzonder mooi! Gefeliciteerd!

Wordt dit een blijver om te dragen?
Of gaat 'ie de kluis in?
Of de verkoop?

Edit; verplaatst naar Vintage deel.

1 like

Liever niet, toch een ruimer publiek hier :wink:

1 like

Dat zullen de komende dagen/weken moeten uitmaken… wil hem graag houden maar 't is bijna zonde om te dragen… maar voorlopig staat mijn hoofd op een plaatsje in mijn ultieme 6 :wink:

1 like

Gefeliciteerd,geniet ervan

1 like

Prachtig!

1 like

Aha, ik wist niet dat het daar om draaide :wink:

Daar draait het ook helemaal niet om, maar ik vind het leuk om een groter deel van het forum te bereiken. Jij niet dan? Je post hier toch geen plaatjes voor jezelf mag ik hopen?

De 5 man en een paardenkop in het vintage gedeelte zijn mijn bijdrages onderhand wel zat :wink: (nounou)

3 likes

Anderzijds is het toch ook zo dat op de “homepage” van het horlogeforum ook de nieuwe berichten uit de verschillende subforums staan (enkel off topic niet :wink:). Dus iemand die gewoon naar horlogeforum gaat zonder specifiek een subforum te kiezen krijgt ook de nieuwe berichten uit het vintage gedeelte te zien… ik zeg maar hé (voor mij mag een NA in algemene horlogepraat hoewel ik ook denk dat dit horloge beter tot zijn recht zou komen in het vintagegedeelte).

Jongens ik wil het echt niet hebben hierover hoor. Laat mij maar gewoon mijn topics starten waar ik het wil, dank!

4 likes

Mooie aanwinst en mooie foto’s, lekker van genieten!!

1 like

Ik was gisteren al verwonderd dat ik nog de kans had deze te kopen, en dan nog een koopje, normaal ben je me een stapje voor :wink:
Zeer veel draagplezier :+1:

1 like

Dat was geen kritiek op jouw keuze om je NA in algemene horlogepraat te plaatsen enkel dat het er volgens mij niet toe doet als het gaat om zichtbaarheid naar alle leden… (dus niet enkel zij die in vintage zijn geinteresseerd).

Maar bovenal blijft het een zeer fraai exemplaar waar er met plezier kan naar gekeken worden!!!
.
.
.
.
.
PS dat was een kleine hint om nog wat foto’s te plaatsen…

Mooiste vondst, Andy! Echt prachtig.

Nu het dilemma inderdaad. Dragen of preserveren :joy:

3 likes

Ik heb alle comments in dit topic met een Vlaams accent gelezen. :joy: Moar allez, preserveren mien jong. Lap zeg! Wat een schoon gezicht zo’n C-shape. Heel veel plezier ervan!

3 likes