NA Omega Constellation (My 3rd Omega 1970)

168.029 verkregen via @Spooler deze Omega Constellation met Cal 751
Volgens mijn research van ontwerper Gerald Genta (C shape)

Ik had ff moeite om de juiste datum in te stellen (uittrekken kroon verplaatst de datum…maar hoe kan je eenvoudig de dag laten verspringen?)

Hier naast zijn andere 2 broers (allemaal rond 1970); ben blij met deze drie Omega’s!!

32 likes

Gefelicteerd! Mooie plaat, vooral in combinatie met het goud. Is dit origineel zo geleverd?

Niet! Zit geen quickset op. dus draaien maar!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ptoficiat! Mooi horloge

1 like

Gefeliciteerd! :beach_umbrella:
Ik ben jaloers op je Seamaster :blush:

1 like

Ow right :rofl:, dat heb ik je vergeten te zeggen hoe je dat moet doen.
Datum is idd uittrekken van 1e positie naar 2e en terug is datum snelverzet en de dag is van 00.00 doordraaien naar ongeveer 3 uur en dan terug naar 23.00 en dat herhalen tot je de goede dag hebt. Paar keer en je weet hoe het moet. Veel plezier ermee!

1 like

Dank je!!!:nerd_face::partying_face:

Prachtige Constellation, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst! In 2018 was er een korte periode dat ik ook drie Omega’s had, dan moet je erg voorzichtig zijn! Binnen de kortste keren had ik er zeven😀.

3 likes

:joy:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst en gave set, zo!

1 like

Het is zoals je zegt een Gerald Genta ontwerp, een omega kenner (Robert Jan van een horloge blog)ging er op in dat dit niet zo was maar is zelf gaan rondvragen, en kan nu met zekerheid zeggen dat de c shape van Genta is :pray:

1 like

Pareltje!

1 like

Proficiat, zeer mooi horloge met nederlandse dag. Veel draag plezier⌚️

1 like

Prachtige Omega trio!!

1 like

Prachtig :heart_eyes_cat:

1 like

mooi , proficiat

1 like

Heel mooie Omega collectie :+1::blush: