NA omega constellation piepan

Iedereen heeft wel een dresswatch in zijn collectie. Nadat ik al een prachtige mint polerouter had gevonden had ik besloten om een piepan constellation te kopen. Met het zoeken probeer ik altijd een zo mooi mogelijk exemplaar te vinden en neem ik niet snel genoegen met een wat minder exemplaar.

De piepan constellation vinden in goede staat is een uitdaging. En dan wilde ik perse een crosshair wijzerplaat wat nog lastiger is. Tussen al het aanbod vind je vaak redials of patina monsters. Nou kan ik patina monsters ook gaaf vinden, maar de constellation moest perfect zijn.

Na lang zoeken stuitte ik op een 14902 welke aan al mijn eisen voldeed.

Piepan: check
Crosshair: check
Mint conditie: check
Tritium: Check

De foto’s van hoe ik hem vond:

Ik bedoel dit is toch gewoon perfectie😍

Toen ik hem ontving en het originele doosje openmaakte was het liefde op het eerste gezicht.

Hij was al prachtig maar ik had wel gezien dat er een klein plekje op de plaat zat tussen de 10 en 11. Deze heb ik vervolgens weg kunnen poetsen met autolak polijstmiddel op een stukje rodico. Ik weet dat het heel risky is om te doen maarja zo heb ik al tig wijzerplaten kunnen redden.

En de foto na het schoonmaken + op de pols. De band heeft echt ontzettend weinig rek voor de leeftijd.

Als laatste nog een foto met de polerouter die door dezelfde persoon (Gerald Genta) is ontworpen.

Bedankt voor het lezen.

113 likes

Mooi hoor…:+1:

1 like

Wauw dat heb je mooi gedaan, gefeliciteerd

1 like

Bedankt!

Bedankt! :smiley:

Prachtige aanwinst en een mooie combi met de polerouter!:+1:

1 like

In mijn ogen de beste dresswatches die er zijn!

Wellicht nog een leuke reverso duoface

Heel mooi zo! Veel plezier!

Kusje van tante Connie:

5 likes

Heel mooi :ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi, man! Die Polerouter is trouwens ook niet mis. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie Piepan!

1 like

Je moet maar durven de wijzerplaat zo onder handen te nemen. Top gedaan, prachtige Connie!

1 like

Dat klopt helemaal!

5 likes

Ja ik heb het al vaker gedaan! Autowax werkt echt geweldig haalt ook vaak de sleepsporen eruit

:smiley:

1 like

Zou je zoiets ook met de wijzers kunnen doen?

1 like

Prachtig duo! Proficiat! :ok_hand:

1 like

Dat kan zeker!

Een beauty :star_struck:

1 like

Gevonden is een groot woord, maar wat een aanwinst :rofl::drooling_face:

Mooiste polerouter op HF :drooling_face:

3 likes

Die pie pan kan ook meteen op de nominatielijst.

1 like