Goeie dag allemaal!
Weken gingen weer voorbij zonder me hier weer eens te melden. De dagen zijn soms te kort om nog andere dingen te doen die ik eigenlijk veel liever doe, maarja zonder werk gaat het niet hé!
Ik vond intussen toch nog de tijd om onderstaand horloge aan te schaffen en nu na een week even hier op dit forum melden onder de echte kenners.
Het betreft een Omega Constellation en ik vermoed uit 1968 maar dat zal na het posten van dit bericht wel duidelijk worden uit welk jaar dit precies komt! Een prachtig horloge zonder gebruikersschade of krassen. Een zeer mooie dial (linnen) en een goldcap 14K in topstaat! Het glas is niet origineel maar dat zal ik nog wel ergens kunnen vinden denk ik. Apart vind ik wel de caseback waar het gouden plaatje nog in zeer goede staat is. Niks weggepolijst of wat dan ook! Het werk is de befaamde 564 en het moet niet gezegd worden dat dit horloge echt wel top en correct op tijd loopt. Enkele jaren geleden kocht ik hetzelfde exemplaar maar het verbaasde me toch hoe de prijs is gestegen door de jaren heen. Het zal nu zo’n 5 jaar geleden zijn. Dit horloge is een blijver zoals eigenlijk alles wat ik de laatste jaren heb aangekocht. Genoeg gezaagd! Nu even nog de foto’s laten zien!
63 likes
Heel fraai
Mooie! Gefeliciteerd
Proficiat, mooi horloge!
Proficiat met deze prachtige aanwinst, veel draagplezier!
Heel mooi, geniet ervan!
Mijn beste,
Omega, een mooi merk!!
Zowel in het verleden als het heden!!
Proficiat dan ook met deze glorieuze verworvenheid!!
Draag hem in goede gezondheid.
Orologio Signaturis Temporis
Heerlijk zo’n c-shape. Gefeliciteerd en geniet ervan!
Zijn prachtige en tijdloze horloges, gefeliciteerd!
Veel plezier met deze schoonheid!
Mooi Gefeliciteerd!
Heb je die verkocht of heb je er nu twee?
Heel fraai horloge, gefeliciteerd
Gaaf! Met Omega kun je niet fout gaan😎
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Heel mooi
Zo tof die C shapes! Van Harte!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst
Heel erg mooi!
Gefeliciteerd