NA: Omega Constellation

Al een poosje net als velen van jullie liefhebber van mooie horloges, toch miste er nog een horloge in mijn collectie, een vintage Omega. Hoe gaaf zou dat zijn, een iconisch merk voorzien van een prachtig stukje oude techniek wat nog steeds keurig loopt.
Mijn vrouw vind vintage horloges veel mooier dan de in haar ogen grote duikers en dagelijkse horloges die ik draag dus het leek haar een goed plan om iets te gaan vinden voor mijn verjaardag over een maandje. Na heel wat lezen op het forum en speuren op het web In de stad mijn eerste exemplaren gepast. Dit was in de hele setting (staat horloge en verkopende partij) niet iets wat een goed gevoel gaf. Toen door een Juwelier getipt om eens bij Stan van @Vintagemasters te kijken. Nummer gekregen en na een leuk contact een afspraak gemaakt en samen met mijn vrouw langs geweest om een aantal modellen te passen. Superfijn ontvangen en een leuk gesprek verder was ik er snel uit: de schitterende Omega Constellation Jumbo in Goud/Staal met Pie Pan wijzerplaat uit 1966 moest hem gaan worden.
Nu nog even een maandje geduld hebben om hem officieel uit te pakken voor mijn verjaardag :wink: Stan nogmaals bedankt voor het leuke gesprek en fijne service.

47 likes

Gefeliciteerd

Wow, hele mooie top vintage Omega. Veel plezier ermee. :star_struck:

Als je én begin juni jarig bent én zo’n fraaie Connie mag dragen van je vrouw, dan ben je een grote geluksvogel.

Heel erg mooi! Vintage Omega en dan zo’n schitterende pie pan. Alvast veel plezier ermee!

Knap! Proficiat!

mooie Omega,
draag hem met plezier

Mijn beste,

Proficiat!!
Een schitterend horloge van een befaamd horloge huis.

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met deze prachtige Omega :ok_hand:

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd :partying_face: :ok_hand:

Prachtige Connie :heart_eyes:
Gefeliciteerd, ook alvast met je verjaardag!

Proficiat met je prachtige constellation, fantastisch mooi horloge!!:watch:

Gefeliciteerd met deze fijne klassieker :ok_hand:

Beauty gefeliciteerd :partying_face:

Gefeliciteerd

Schitterende Omega heb je daar te pakken! Gefeliciteerd alvast :partying_face::partying_face::facepunch:

Mooi! Veel draagplezier.

Prachtige Omega. Gefeliciteerd met je vintage NA

Gefeliciteerd met deze prachtige vintage Omega en uiteraard ook alvast met je verjaardag.
Veel draagplezier gewenst.

Bedankt voor het vertrouwen! Prachtige aanwinst en uiteraard altijd welkom voor nog een bak koffie!

-Stan

1 like