NA | Omega de Ville 1968

Blij met deze mooie dag. Een dagje met de Mustang op pad en ook deze nieuwe Omega om. De Mustang is uit 1966 en de Omega uit 1968. Erg blij met de staat en met het toevoegen van een van mijn wensen aan de collectie.

27 likes

Mooi horloge Mooie auto !

1 like

Mooie vintage combinatie, al zou ik een iets ruiger horloge verwachten in een Mustang; Deze hoort meer thuis in een Lancia Flaminia ofzo. :innocent: :sunglasses:

2 likes

Helemaal mee eens, maar heb het horloge nieuw en rijd niet zo vaak met de Mustang dus vandaag moest het gebeuren.

1 like

Ik begrijp het helemaal. Ik heb ook een hobby-auto (niet zo oud als je Mustang) en daar rijd ik ook niet zo vaak in. Dus dat komt ook wel eens zo uit dat het niet de optimale combinatie is. :blush:

1 like

Nog twee plaatjes van de Omega…

6 likes

Ik zou zeggen: doe dan ook gelijk 2 plaatjes van de mustang, dat is hij ook wel waard.

1 like

Mijn geboortejaar … altijd goed! :stuck_out_tongue:

Fraaie aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Hij kreeg veel bekijks, leuk was dat zeg. Terwijl er heel veel echte dikke auto’s meededen.

14 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Gave bak :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

2 beauty,s

1 like

Wat is jouw hobby auto?

Een @Mustang is voor mij echt een jongensdroom :heart_eyes:. Mooi horloge ook uiteraard gefeliciteerd!

1 like

Voor mij ook.
Maar als horloge liefhebber droom je wel vaker van dingen die soms onbereikbaar lijken.

1 like

@Michiel23 en @Mustang

Alles is relatief, maar deze Mustang is opzich redelijk betaalbaar. Ik weet niet of het je droom is om er 1 te bezitten of om er eens in te rijden, met het tweede zou ik je redelijk gemakkelijk kunnen helpen.

1 like

Als kind vond ik dit de gaafste auto die er was. Ooit een mustang bezitten gaat niet lukken, dat kan ik met enige zekerheid wel zeggen. Ik streef het ook niet meer na. Het grootste probleem is dat ik te weinig zelf kan en dan kan het zomaar een hele dure hobby worden. Ik ben uiteindelijk overgestapt op horloges :sweat_smile:.

1 like

Ja, horloges = lekker handzaam.
Met een Mustang zie je weer allerlei praktische problemen op je afkomen.
En Nederland is ook niet zo’n ‘Mustang vriendelijk land’

2 likes

Idd

Als ik aan m’n 2e jeugd ga beginnen. :leftwards_arrow_with_hook:
Hulk eruit :arrow_down:
Mustang er in.

1 like