NA: Omega De Ville

Een tijdje terug zag ik op de website van @Lieuwedv een Omega De Ville met stalen kast en ontzettend toffe, zilveren wijzerplaat voorbij komen. Ik nam contact op met Lieuwe en ik hoorde dat het horloge nog beschikbaar was. Tijdje erover gesproken en er even over nagedacht.

Ik had echter op dat moment ook een andere aankoop in mijn hoofd, namelijk een Seiko SARB033. Omdat ik al een vintage Certina dresser had (ook bij Lieuwe aangeschaft) uiteindelijk toch de keuze gemaakt om voor de SARB033 te gaan en als dresser de Certina te houden.

Maar toch kon ik de Omega niet uit mijn hoofd zetten en heb ik in de tussentijd nog tal van keren de website van Lieuwe bezocht en het horloge bekeken. Geloof dat ik de tekst die bij het horloge stond al bijna uit mijn hoofd kon voorlezen :rofl:

Ik besloot in eerste instantie om gewoon niet meer op de website te kijken. Maar afgelopen week kon ik het niet laten en zag ik dat het horloge nog steeds beschikbaar was. Had gedacht dat hij inmiddels verkocht zou zijn, dus het voelde als een ‘nu of nooit’ kans voor mij.

Contact gezocht met Lieuwe en een deal gemaakt om mijn Certina dresser in te ruilen op de Omega. En zo kwam dus vandaag mijn NA met de post binnen! Ontzettend blij mee en past precies mooi bij mijn huidige collectie, vind ik zelf!

Dankjewel @Lieuwedv voor de fijne aankoop zoals altijd!

Foto credits van enkel de Omega gaan naar Lieuwe. Foto van het horloge om de pols is van mij en de laatste is van mijn huidige collectie :slight_smile:

66 likes

Jij ook bedankt voor wederom een prettige deal :+1: Veel plezier met de De Ville. Het is een pareltje :ok_hand:

2 likes

Dankjewel! En absoluut waar, prachtige staat!

1 like

Heel mooi horloge en goede band ook :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst. @Lieuwedv heeft inderdaad regelmatig mooie horloges te koop.

2 likes

Heel mooie De Ville.
Veel draagplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Prachtige aanwinst !

1 like

Mooie en in topstaat :ok_hand:

1 like

Mooi hoor, tijdloos :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:

1 like

FOMO heeft zo zijn voordelen :slight_smile:
Mooie aanwinst!

1 like

Thanks allemaal!

1 like

Prachtige aanwinst. :ok_hand:

1 like

Mooi setje zo!

1 like

Heerlijke Omega!

1 like

Wat een beauty! De wijzerplaat is ook echt schitterend :smiley:

1 like

Heel mooi! Staat ook goed om jouw pols. Wat is de diameter van de Omega?

1 like

Thanks :slight_smile: de diameter is 34.5mm zonder kroon! De omtrek van mijn pols is 17cm ongeveer.

Prachtige DeVille, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Mooi horloge! Zo’n Omega blijft mij ook altijd trekken🥰
En leuke collectie heb je👌🏻

1 like

Thanks! :cowboy_hat_face:

2 likes