De horlogepot is helemaal leeg en voor deze moet er zelfs weer 1 wijken, om het enigszins beheersbaar te houden…
De laatste aanschaf van dit jaar, serieus!
Ook een upgrading van vintage-collectie met deze Omega Dynamic uit 1969.
Kaliber 601-handwinder uit de Dynamic-serie van 1968-1971. Mooi groot voor die tijd, 43 bij 37.
Historie nagenoeg bekend, ik ben de 4e eigenaar. Horloge is in 1969 aangekocht in Luik, paar jaar terug overgenomen door (geloof Belgisch) forumlid. Door laatste zeer weinig gedragen en recent doorverkocht aan ander forumlid, die er wsl geen klik mee kreeg en last heeft van flipperitus, een virus dat hier nogal eens voorkomt
Ik ben weg van dit model dus toegeslagen. Horloge is in werkelijk prachtige staat en loopt tot nu toe perfect!
Prachtig, hij stond al een tijdje te koop zag ik, heb ook zitten twijfelen, ik zoek dan toch die met blauwe racing wijzerplaat.
Veel plezier met deze knappe dynamic!
't Is dat m’n oude “vettura” me flink op kosten jaagt de laatste maanden, anders had ik wellicht toegeslagen. Die auto is trouwens uit hetzelfde jaar… De laatste prijs van de Dynamic was dik in orde. Ziet er ook heel fraai uit, er gaat er ooit eentje komen! Dat 601 kaliber is ook super, zijn ongeveer de fijnste vintage uurwerken die ik ken; plus de automaat-versies.
Prachtige klok. Heb ook een tijd naar deze design iconen gezocht. Zijn ook nog betaalbaar. Het is nu 16 maart, beetje vroeg in het jaar voor een aanschaf slot?? Veel plezier ermee, laat de 4e eigenaar de laatste worden.