Ben toch een beetje verliefd…er zijn mooie horloges, en dan is deze er…
Schitterend
Maar geen fijnafstelling op de gesp en daar word ik gek van
Gelukkig kunnen er honderd bandjes op en staat bijna alles goed.
Ze zeggen dat de speedmaster een bandenslet is, maar deze is ook een winnaar.
Nogmaals bedankt voor deze post. Ik heb intussen een stuk of 10 banden speciaal voor de GM aangeschaft…
Haha graag gedaan
De GM is echt een bandenverslinder, ook omdat ik persoonlijk de (overigens prachtige) stalen band nooit lekker vond zitten. Uiteindelijk zat ie het meest op een suede band (van Nomos), qua comfort perfect. Ik ga nog wel eens een witte proberen want die is ook geweldig!
Van @Rolopalooza naar mij en vervolgens naar jou, waar hij inmiddels twee en een half jaar is. Tof dat je er nog steeds zó van geniet!
Ah, dit is precies de inspiratie waar ik naar op zoek was. Denk wel dat de witte nog meer banden kan hebben, maar de blauwe plaat is zo veel mooier!!!
Moet zeggen dat ik 'm soms nog wel mis. En dat heb ik niet vaak
Dat kan ik me voorstellen! Weet je nog dat ik blijkbaar in m’n hoofd had gehaald dat je cash wilde?
Ja, kreeg ik 2 jaar later nog een telefoontje over van de ABN in het kader van KYC lol Waar die cash storting van was
Wat zei je? “Gaatjeniksaan”?
Verkoop real-life doll
Case closed.
Ik heb de originele Omega alligator band en gesp er ook bij gekocht. Die staat het beste vind ik, mede door de in de band verwerkte kastaansluiting die specifiek voor de GM is.