NA: Omega Museum Collection 1949

Bloedstollend fraai :+1::+1:

1 like

Funky :slight_smile: … vintage looks, modern comfort.
Geinig, zo’n ouwe look met een coaxial movement erin.

:+1:

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel mooie aanwinst! Geniet ervan!

1 like

Werkelijk schitterend! Heel mooi dit horloge, geniet er van :slight_smile:

1 like

Nice one!

1 like

Een hele geslaagde moderne klassieker.

1 like

Erg fraai! Mooie aanwinst, mooie eye catcher die goed valt op de pols :ok_hand:

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd.

1 like

gaaf man! veel aan het schuiven in de verzameling zo te zien.

1 like

echt supper gaaf horloge zie je niet vaak en lekker hoor die vintage look met een co axial uurwerk

1 like

Mooi, zeg. Zal je omega collectie goed aanvullen. Proficiat met deze NA en geniet van het dragen

1 like

Heel, heel mooi :ok_hand:t2:

1 like

Heb er geen woorden voor zo mooi is hij. Van harte gefeliciteerd :+1::beers:

1 like

Ik heb deze nog nooit eerder gezien. Een erg mooie heruitgave! Heb je misschien ook een foto van het uurwerk? Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst! :smile: :+1:

1 like

Yes! Heel knap!

1 like

Allemachtig, wat een schitterend horloge en ditto uurwerk. Kolomwiel, co-axiaal en 10 jaar oud pas. Raar dat dit uurwerk niet meer gebruikt hebben? :thinking:

Deze heeft echt bakken karakter met die plaat in dat goud en de prijs is fors maar nog te behappen vind ik in edelmetalen horlogeland. Onbekend is onbemind? Een verborgen parel alleszins!

Daarvoor zou ik zeker je Seamaster laten gaan als er toch eentje zou moeten gaan van de Omega’s. Is er een horloge voor opgeofferd?

Geniet ervan!

1 like

Dichte achterzijde, maar de 3201 werd ook gebruikt in de 50th anniversary Speedmaster (model uitgevoerd in platina):

4 likes

Mooi horloge hoor!

1 like

Nog niet, maar er gaan er twee weg:

De Speedmaster ‘Trilogy’ (reeds verkocht, wordt nog opgehaald door een gewaardeerd forumlid). En de JLC Hometime komt te koop.

1 like