Na een geruime tijd met de Omega PO orange 45.5mm gedaan te hebben, kwam er ineens een andere versie op mijn pad. Even kijken op de site van William Wien werd mij fataal Iemand hier op het forum had het over een Speedmaster moonphase, welke op de site van William te koop staat. Mijn nieuwsgierigheid om even te kijken, liet mijn blik ineens vallen op de te koop staande Omega PO 43.5mm. Even mailen met William, welke zeer snel reageerde op mijn vraag of ik mijn PO in kon ruilen, leverde zo’n mooi aanbod op, dat ik die niet kon laten liggen.
Dus op woensdagmorgen heb ik de reis richting Wageningen gemaakt vanuit Amstelveen, om uiteindelijk in Wageningen ergens terecht te komen waar geen kantoor van William te vinden was. Eigenwijs als ik was, had ik de door William gemailde routebeschrijving niet (goed) gelezen. Anders had ik geweten dat de navigatie van de auto moeite heeft met het adres. Dus ik hoorde mijn navigatie zeggen dat ik de bestemming bereikt had, maar ik keek daadwerkelijk naar een braakliggend terrein. Gelukkig heeft William mij telefonisch richting zijn kantoor kunnen loodsen. Binnen stond de nieuwe PO mij al tegemoet te glimmen, en na de nodige formaliteiten kon ik weer terug naar huis met mijn nieuwe aanwinst.
Dank je wel. Dat ziet er ook meer dan prima uit met die stalen band. De band die ik er nu op heb zitten bevalt goed. Het enige is natuurlijk dat je wel beperkt bent met het afstellen. Maar gelukkig zit het voor mij goed.