NA: Omega Planet Ocean

Nagelnieuw, maar nog uit de serie met 8500 uurwerk en 42mm. Met enige trots presenteer ik mijn nieuwe duiker, een horlogesoort die ik al een tijd niet heb gehad:

Ik vind dit een zeer mooie uitvoering. Net fris door de oranje accenten, maar niet teveel van het goede.

Ik zat te denken aan een (jawel) Submariner, maar een nieuwe vind ik toch niet mooi genoeg vanwege de verhoudingen (eerder gehad) en een oudere is niet nieuw. De SeaDweller SD4K vind ik wel schitterend (ook eerder gehad), maar kost de wereld tegenwoordig. En eigenlijk vind ik de PO minstens zo mooi!

117 likes

Gefeliciteerd @tompj ! Is zeker mooi en veel plezier ervan!

1 like

Vaak om de pols gehad, vaak overwogen hem eens te proberen. Kwam telkens wat anders tussen, maar oh oh wat een knaller! Ben erg benieuwd hoe deze jou bevalt. Van harte en veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

echt super gaaf! had ik niet bij jou verwacht als ik eerlijk ben!

deze heeft die erg gave matte keramische bezel :smiley:

3 likes

Exact! Echt heel mooi.

1 like

Gezien je collectie had ik een duiker niet zien aankomen.
Veel plezier ermee gewenst!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie nieuwe aanwinst;-). Erg mooi ook al zou mijn voorkeur uitgaan naar de 45.5mm

1 like

Super mooi

1 like

You got that right!

Mooi ding man. geniet ervan

1 like

Wauw… zo’n Planet Ocean…

Ik zwijmel ook altijd weg bij foto’s van @Number4. :drooling_face:

2 likes

Mooie aanwinst! Geniet ervan! :slight_smile: :+1:

1 like

Hij is ook echt prachtig :heart_eyes::heart_eyes:

Even klikken voor de details :wink::muscle:t2:

11 likes

Erg mooi! :heart_eyes: Veel plezier ermee, dat zal wel lukken! :+1:

2 likes

Prachtige aankoop en geniet ervan maar dat zal wel lukken en moet zeggen dat ik me ook grotendeels kan vinden in je overwegingen om voor zo’n Omega PO te gaan.

Veel draagplezier :ok_hand:t2::muscle:t2:

1 like

Prachtig Tom! Hoe draagt deze in vergelijking met bv een speedmaster qua grootte?

1 like

Fijne aankoop. Mooie duiker, net even iets frivoler dan de stalen Rolex tegenhangers.

1 like

Ongeveer hetzelfde zou ik zeggen, alleen dikker natuurlijk. Normaal gesproken ga ik niet boven 40, maar voor een duiker mag het iets groter zijn. En deze valt niet heel groot. De 43,5 van de laatste lichting vind ik net te groot voor mij. De 39,5mm van de laatste lichting te klein en niet lekker in verhouding.

1 like

Zeer tevreden van de mijne, evenwel zonder oranje accenten. Geniet ervan!

3 likes

Inderdaad een geweldig horloge om te dragen.

Gefeliciteerd met je NA en geniet ervan.

3 likes

Cool, dank voor de info. :+1:
Geniet er van!

1 like