NA Omega Ploprof Titanium 1200m

Dat is het zeker :heart_eyes:

Dank je wel! Gaat goed komen :smiley:

Ik weet niet of ik de naam van de AD hier mag plaatsen anders doe ik je wel even een PM, maar ik weet idd een AD die hem heeft liggen :wink:
Ben benieuwd als je hem voor de eerste keer ziet wat je indruk dan is :sunglasses:

Zeker! Unieke verschijning :slightly_smiling_face:

Tja…misschien voor een paar uur, maar een hele dag dat dragen is niks voor mij, het gewicht gaat mij dan tegenstaan dus daarom gekozen voor de titanium variant en no regret :upside_down_face:
Dag en nacht verschil titanium tov staal…maar als je van staal houd go for it :facepunch:

Fijn om te horen dat jij wel van het gewicht houd :slightly_smiling_face:

Ja dat is idd boven de 500gr :see_no_evil:
Prachtig duo :heart_eyes:

Dat is het idd :smiling_face_with_three_hearts:

Vond het wel een toegevoegde waarde omdat te vermelden. Dank je wel :+1:

Helemaal mee eens! Het is een genot om de pols.
Dank je wel :ok_hand:

5 likes

I know :see_no_evil:
Had hem snel van de tafel gegrist op een vergelijk te maken. Pas achteraf het opgemerkt :joy:

Ik vond de ploprof uitzonderlijk goed dragen, verschoot ik van. Denk wel omdat het de titanium variant is dat deze zo goed draagt, de zware stalen is een anders verhaal vrees ik :grin:

2 likes

:rofl: :see_no_evil:

Ik snap je reactie volkomen. De eerste keer toen ik hem paste was ik verbaasd hoe licht zon best wel ‘‘groot’’ horloge aan voelde. Eenmaal om de pols zit het als gegoten!

Idd mede door het titanium is het horloge zeer goed draagbaar, de stalen variant is idd een ander verhaal. Zoals ik hierboven ook al had beschreven het gewicht gaat mij op den duur tegenstaan en dat is met de titanium variant net het tegenovergestelde :wink: Kan de hele dag de Ploprof dragen zonder er enig hinder van te ondervinden! I love it :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heel mooi, zeker op mesh :star_struck:

1 like

Wat een belachelijke gave duiker is dit!!! Heel erg vet. Gefeliciteerd met deze unieke aanwinst.

1 like

Wat een beest. Ik weet nog steeds niet of ik hem mega cool vind of vreselijk lelijk. Nog nooit in real-life gezien, zou hem gewoon eens om moeten hebben. Dat zeggende is het niet voor niets dat zo’n brok horlog, zo’n icoon is. Vind een duiker persoonlijk wel mooier op rubber.

1 like

Dik hoor! Gefeliciteerd!

1 like

Dank je wel! Op mesh staat deze zeker super en draagt ook enorm prettig :slightly_smiling_face:

Thnx! Ja dit is idd een vreemde eend in de bijt zeg maar, wel eentje die enorm veel aandacht krijgt en vraagt :smiling_face_with_three_hearts:

Idd een Zeemonster is het :stuck_out_tongue:

Tja…zou zeggen ga eens langs een AD en pas hem eens dan pas kun je oordelen of je hem mega cool vind of vreselijk lelijk…ik wordt in ieder geval weer ergt blij als ik naar mijn pols kijk :heart_eyes:

Wil nog aan kijken voor een mooie rubberen band voor de zomer maar momenteel weinig tijd…

Dank je wel! Zeker dikke klok :star_struck:
Iets voor jou?

Ik stem voor allebei.

Met die sluiting kun je een zeehondje doodknuppelen.

2 likes

Dat is jou goed recht! Ik vind hem in ieder geval über cool!

:joy:De stalen variant die je hierboven laat zien heeft waarschijnlijk meer impact op de zeehond dan de titanium variant :rofl:

2 likes

Nog steeds ontzettend blij met mijn aanschaf🥰

@Warroo zullen we dit binnenkort eens gaan waarmaken? :slightly_smiling_face:

13 likes

Goed plan! Ff rechtstreeks contact?

1 like

Dat dacht ik ook😎

Stuur je een PM!

Even dit topic afstoffen :dash::dash:

Op 04-02-2023 heb ik een afspraak gemaakt om mijn nieuwe originele rubberen Omega Ploprof te laten monteren door @Horloge24. Wat levert deze man vakwerk! :ok_hand:

Nu meer als een jaar om de pols en hoe voelt dat?

Ik heb al heel veel horloges gehad maar zo’n klik als ik met dit horloge heb is ongekend! Het blijft zo’n uniek model met zo’n jaren 70 vibe I love it🥰
Nu ik de rubberenband gemonteerd heb gekregen wil ik niet meer terug naar de meshband zoals ik er nu over denk. Je merkt gewoon dat het horloge nu veel meer grip heeft op en om de pols en dat komt het draagcomfort enom tengoede. Ik vind zoals @MannetjeMar het al had aangegeven een dikke upgrade🧡

Hier nog een schitterende foto die ik gisteren heb geschoten❤️

@ROC ben je al bezig met bandjes op maat aan het snijden?

22 likes

Het is en blijft een beest. Super cool op rubber!

1 like

Dank voor je reactie. Mee eens, onwijs gaaf horloge met veel historie :wink: Vind jou Seiko duiker ook heel erg gaaf, heb daar ook wel eens naar gekeken maar nog nooit gepast, misschien toch maar eens een keertje passen :slightly_smiling_face:

Klaar voor de zomer :sunglasses:

1 like

Wat een ontzettend brute en iconische duikert is en blijft dit. Prachtige foto’s!

2 likes

Hele week druk geweest. Morgen even de doos openen en kijken of ik het aandurf :wink:

2 likes

Yes you can :facepunch:

1 like

Die moet je hebben! Prachtig horloge.

1 like