NA Omega Ploprof Titanium 1200m

Dank je wel! Alle lof en eer gaat naar @ MannetjeMar🫶

Helemaal mee eens! Vindt die diepte in die gelakte wijzerplaat zo heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

@The_Don zeker weten! Jij draagt hem ook op de originele oranje rubberen band🧡

Hoelang heb jij hem al wel niet Chris? Jaartje of 4? Ook op staal blijft hij prachtig😍

Het blijft toch wel een waanzinnig mooi horloge :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dat is inderdaad een uniek horloge. Of het een heel erg praktisch horloge is daar kan ik het antwoord zelf wel op verzinnen maar voor de praktische kant schaf je natuurijk ook niet en degelijk horloge aan, ik neem aan dat het geen daily beater is… Geniet ervan!

1 like

Dank je wel Jasper! Heb nog geen seconde spijt van de aanschaf :heart_eyes:
Mocht je de kans krijgen dan zou ik zeker je slag slaan :sunglasses:

Ik ook wel. Het is een zeker een praktische horloge, ten minste de Titanium variant, daar hem overal mee naar toe en tot nu toe nog geen hinder ondervonden… denk dat de stalen variant een ander verhaal is maar sommige houden van het zware gewicht helemaal met de meshband er aan( 300 gr)

Dat doe ik al dikke twee jaar . Thnx :+1:

1 like

Wow, wat een beest!

En prachtige foto’s, erg knap gedaan!!!

1 like

Ooit zal het er wel van komen, draagbaar of niet. Een ploprof kies je ook niet voor het comfort of de elegantie en het went vast wel. Hij is ook gewoon te gaaf :sunglasses:

3 likes

Alle lof voor @MannetjeMar, ik kan niet zulke strakke foto’s maken :sweat_smile:

Ligt er aan staal of titanium?

Wat ik al meedere malen heb verteld als je de titanium variant hebt dat draagt echt super , ik hoop dat je het eens zult ervaren dan denk je terug aan mijn woorden :wink:

Badass :fire: :fire: :fire:

3 likes

Ik laat het je weten, maar jij kan het weten! :smile:

1 like

Ben benieuwd :laughing:

Spreek idd uit ervaring :sweat_smile:

1 like

Thenks Mark :sunglasses: Maar de meeste eer komt de Ploprof toe! Het is een erg fotogeniek horloge met haar mooie strakke hoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Beest van een horloge. Gaaf hoor.

1 like

Dat kan ik niet ontkennen :sunglasses::point_up_2:

Draagt ondanks zijn korte L2L zeer prettig❤️

Nog een foto van een andere hoek genomen @MannetjeMar :point_down:

5 likes

Zie dat dit al een tijd op het forum staat, maar lees het nu pas.
Leuk om te lezen en mooie foto’s van een prachtig horloge !

1 like

Dat geeft toch niks, liever te laat als nooit😅

Dank je wel! :+1:
Alle lof naar @MannetjeMar :heart_hands: want hij heeft de foto’s voor mij geschoten niet ik…

1 like

:camera_flash:

1 like

Even mijn topic afstoffen :dash::dash:

Gisteren was @MannetjeMar op bezoek, en hij heeft zijn foto skills weer laten zien op o.a de Ploprof en zijn nieuwe Tagheuer check hier het resultaat🙂

Check die licht inval🤩
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken maar de Omega Ploprof is en blijft in mijn ogen nog steeds badass en ondanks zijn uiterlijk super uniek❤️

Hier het verschil met zijn nieuwe Tagheuer en mijn PP🫣

@MannetjeMar wou de Ploprof ook ff dragen en hij was een beetje sprakeloos he vriend? :sunglasses:

Foto’s mede mogelijk gemaakt door @MannetjeMar , grote dank maat :pray::heart_hands::pray:

14 likes

Wat een knaller!!! Prachtig vastgelegd @MannetjeMar :ok_hand:t2::star_struck:

3 likes

Hij is inderdaad, Bruut! Bijzonder en gaaf . En ik ben fan van Titanium. Veel plezier ervan :+1:

2 likes

Graag nog wat pols foto’s :innocent: rn ik ben benieuwd naar de maten… Zal eens op YouTube kijken

1 like

Thenks mannen :blush:

Tja die PloProf blijft een ongeëvenaard iconisch model! Bijzonder in elk opzicht. En @Tech-neut draagbaar voor vele polsen omdat de L2L afstand slechts 48mm bedraagt. De volle breedte daarentegen bedraagt 55mm. Op mesh zal hij wat compacter dragen omdat de rubberband wat dikker is en hem daardoor wat meer volume geeft.

Als ze de huidige summer blue variant nu eens uitbrengen met een zwarte plaat :ok_hand:t3:

3 likes