Dat is inderdaad een uniek horloge. Of het een heel erg praktisch horloge is daar kan ik het antwoord zelf wel op verzinnen maar voor de praktische kant schaf je natuurijk ook niet en degelijk horloge aan, ik neem aan dat het geen daily beater is… Geniet ervan!
Dank je wel Jasper! Heb nog geen seconde spijt van de aanschaf
Mocht je de kans krijgen dan zou ik zeker je slag slaan
Ik ook wel. Het is een zeker een praktische horloge, ten minste de Titanium variant, daar hem overal mee naar toe en tot nu toe nog geen hinder ondervonden… denk dat de stalen variant een ander verhaal is maar sommige houden van het zware gewicht helemaal met de meshband er aan( 300 gr)
Ooit zal het er wel van komen, draagbaar of niet. Een ploprof kies je ook niet voor het comfort of de elegantie en het went vast wel. Hij is ook gewoon te gaaf
Alle lof voor @MannetjeMar, ik kan niet zulke strakke foto’s maken
Ligt er aan staal of titanium?
Wat ik al meedere malen heb verteld als je de titanium variant hebt dat draagt echt super , ik hoop dat je het eens zult ervaren dan denk je terug aan mijn woorden
Check die licht inval🤩
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken maar de Omega Ploprof is en blijft in mijn ogen nog steeds badass en ondanks zijn uiterlijk super uniek❤️
Tja die PloProf blijft een ongeëvenaard iconisch model! Bijzonder in elk opzicht. En @Tech-neut draagbaar voor vele polsen omdat de L2L afstand slechts 48mm bedraagt. De volle breedte daarentegen bedraagt 55mm. Op mesh zal hij wat compacter dragen omdat de rubberband wat dikker is en hem daardoor wat meer volume geeft.
Als ze de huidige summer blue variant nu eens uitbrengen met een zwarte plaat