Het verschil is kleiner. De Submariner meet geloof ik 40.3mm.
Kan prima naast de 124060…zelf heel vaak in de verleiding geweest …beide toppers!!
Proficiat , voor mij de Omega !!!
We gaan het zien de komende tijd
Top! Hoeveel dikker is/voelt die PO tov de sub?
Mooi ding gefeliciteerd
Door de titel dacht ik even dat het om een praktijktest ging… duiken tot 600m
Ietsje Alex, het is niet erg storend echter is het er wel. Heb eerder een Tudor blackbay 41 gehad en deze vond ik “dikker” ook in het dragen. Maat is wat mij betreft perfect
Ga morgen wel zwemmen in Kos maar bij een paar meter gaat het wel ophouden
Heel mooi! Gefeliciteerd met NA, enjoy!
Prachtig!
Beide fantastische horloges !
De bezel van de PO is wat smaller, de wijzerplaat daardoor wat groter en daarom oogt de PO minstens net zo groot.
pffff, weet je dat zeker
Wat een prachtige Omega, maar of die het gaat winnen van de 124060
Maar ze kunnen best naast elkaar toch
Mooie NA
Heeel gaaf! Super mooie duiker, ik wens je er veel plezier mee
Wat mij betreft heeft de 124060 nu al ruimschoots gewonnen …
Maar goed, submariners zijn wat mij betreft de mooiste dive watches ooit (afhankelijk van welke ref precies, maar eigenlijk allemaal).
Desondanks is het wel een gave omega, met een speelsere vibe dan de sub heeft.
Heel tof ding! Als ik jou foto’s zo zie is die 38mm variant van de PO misschien zo slecht nog niet voor mijn bescheiden pols.
Wat oogt ie groot voor een 39.5mm zeg naast de Sub.
Beide toppers: veel draag- en wisselplezier!
Eerst en vooral proficiat! Een Planet Ocean is altijd leuk!
Hier zit hem echt wel het verschil. Heb de mijne (42mm) vandaag omgedaan en maar meteen op rubber gezet. Het gewicht blijft toch een dingetje met dit horloge, wat mij betreft.
Hier onderscheidt de PO zich toch van de Submariner. Lugs met een beetje details, opgelegd logo, … Heel fijn horloge om naar te kijken!
Het prijsverschil in acht nemend lijkt de Planet Ocean mij de winnaar. Mooi horloge!