Na de verkoop van de Pelagos wilde ik graag een wat veelzijdiger horloge en een tikje kleiner formaat.
Deze geweldige Railmaster checked echt alle boxes voor een perfecte everyday watch:
39mm
11mm dik
Chronometer en super accuraat
Schroefkroon en 150 meter waterdicht
Super mooie dial, heerlijk simpel
Past op elke band, zwart, bruin, leer, staal, nato etc
Dit exemplaar is een NOS uit 2008 en is in 2019 door iemand gekocht, pas een jaartje gedragen dus en in perfecte staat daardoor.
Super blij mee! Nu nog wat mooie bandjes voor erbij en lekker dragen!
Mooie aanwinst hoor. dit is wel een van de mooiere modellen. Beetje vintage en daar zou ik een mooie band voor laten maken. Krijgt het horloge ook gelijk een andere uitstraling.
Je topic eerder over de acquisitie sleurde mij direct in een zoektocht. Ik heb al maanden een opgeslagen zoekopdracht uitstaan voor een 38.5/39mm Omega AT.
Nu twijfel ik of ik dat niet moet uitbreiden om ook de Railmaster toe te voegen. Toevallig een optie om de dial in close up te fotograferen?
Dat wil ik zeker proberen! Ben geen geweldige fotograaf, maar ga mn best doen
Ik keek ook naar een aqua terra 38.5, maar die vond ik toch wat te dressy, toen ik de railmaster zag was ik direct verkocht, wat stoerdere en simpelere uitstraling en ook een stukje dunner dan de AT.
Er staat nog een Railmaster op MP, wel wat duurder dan deze, maar wel full set op staal, kan vast nog wat van de prijs af
Schitterend exemplaar, je ziet ze inderdaad niet zo vaak in de 39mm. Er is nog 1tje op’t forum, bij @thoppen dacht ik?
Draag er zorg voor en geniet er vooral van!