NA: Omega Railmaster

Sinds gisteren in mijn bezit, mijn graal Omega Railmaster uit 2007!

Al jaaaaaren geleden mijn oog op laten vallen, steeds verliefd naar gekeken, nu eindelijk aangeschaft. Eén brok stoere stalen perfectie, met een co-axial 2403 caliber chronometer movement. 150 meter waterdicht, met screw down crown. Transparent Back, indrukwekkende lume en een power reserve van 44 uur.

De klok heeft de ideale maat van 39 mm diameter. Oordeel zelf!

Groet, Tim

77 likes

Congrats, veel draagplezier :+1:

Prachtig!

Geniet van deze mooi nieuwe aanwinst!
:beers:

Pfffff wat een kanjer !!

Mooie aanwinst, sportief en ook zakelijk prima te doen!

Mooie degelijke en tijdloze klok, maar de band vind ik er niet bijpassen en afbreuk doen aan deze mooie klok eerlijk gezegd.

Veel draagplezier iig!

Gr. Teaveler

Wat voor band stel je voor?

Mijn beste,

Chapeau!!
Proficiat met deze beminnelijke aanwinst!!
Een magnifiek horloge van een befaamd horlogehuis, voor een langdurige polstijd!!
Ik wens je er dan ook een eindeloze tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

leuk! mooie serie… sowieso vaker naar de nieuwe ruilmasters gekeken, maar deze is ook top! veel plezier ermee!

en inderdaad, vind de band niet heel mooi erbij… welke dan wel weet ik ook niet haha :smiley:

Tja, smaken verschillen uiteraard maar ben zelf naast comfortabele stalen banden van Omega en de Breitling pilot band altijd erg fan van rubberen banden.
Zoals die op de nieuwe SM 300M of de PO te bestellen zijn. De banden met autobandprofielmotief (3x woordwaarde) zoals op een Chopard Mille Miglia vind ik ook heel mooi.

Ik zou vooral gaan kijken en erbij houden in dit geval.

Vind je de huidige band zelf wél er bij passen?

Gr. Traveler.

Ja, ik vind dat deze band wel kan:

5 likes

het is ook niet dat het niet kan hoor! maar vind het net wat te sportief zo…

Heel mooi!

Heel mooi thoppen :ok_hand:

Mooie Railmaster.
Proficiat met je NA.
Veel draagplezier.

Schit
Te
Rend

Errug mooie Omega. Veel plezier ermee! :star_struck:

Prachtige aanwinst :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Mooi een prachtig horloge.

Uiteraard kan deze band ook maar een zwart vintage bandje zal het horloge ook niet misstaan. Hoe dan ook een prachtig horloge :ok_hand:

4 likes

Heel mooi zeg! Goede keuze. Veel plezier er van!