Dit is inderdaad een plaatje! Veel plezier ermee.
Heel mooie aanwinst! Het is een ondergewaardeerde reeks, maar dat maakt het voor mij ook net interessant. Geniet ervan!
Blijven zoeken! Af en toe passeert er wel eens eentje tegen een redelijke prijs. Railmasters ftw
Gefeliciteerd met deze mooie NA!
We zullen zien, ik ben benieuwd!
Gefeliciteerd met je geweldige NA . Leuk dat je dit met je zoon kan doen
Omega heeft op hun site iets tofs gedaan. Je kunt hun banden om een render van de railmaster doen, om iets van een idee te krijgen.
Deze nato lijkt mij in het echt wel tof. Een paar andere nato banden ook.
Maar is de band die je zoekt niet bij de AD of Omega gecertificeerde horlogemaker na te bestellen?
@BMWX6M @Horloge24
Dankjewel voor je info. Ik had dat inderdaad gezien op de Omega site. Maar ik heb al zo vaak een nato geprobeerd en ik kan er niet aan wennen. Dus dat gaat m niet worden.
Ik heb m’n vaste bandenmaker al ingeschakeld en die is op zoek naar de stof.
Voor nu heb ik een zelfde soort Herringbone-achtige band in Australië besteld die 1 dezer dagen binnenkomt, en bij @vintage4all heb ik een band laten maken. Die komt hopelijk ook binnenkort binnen.
Dan heb ik wat te wisselen.
Vandaag de band binnen gekregen uit Australie. Ik heb ook een originele Omega gesp besteld.
Ik vind het eigenlijk best mooi zo.
Zeer fraai zo met de nieuwe band en gesp
Staat hem goed👌
Dat vind ik ook
Ik kreeg vandaag de custom band binnen die ik bij Bernd van @vintage4all besteld had.
Een prachtige band!
En wat een verrassing: ik kreeg er een tweede band bij!
En nu weet ik dus niet welke beter bij het horloge past. En bedankt hè, Bernd!
Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk.
Iemand zei dat het het horloge zelf een echte bandenslet is. En dat klopt wel.
Nou heb ik wat om te wisselen.
Alledrie mooie banden voor deze mooie Railmaster.
Heb zelf ook een aantal banden van @vintage4all waar ik erg tevreden over ben.
Veel plezier met je prachtige Omega!
You’r welcome . Ik heb wel een favoriet en dat is lekker niet diegene die ik voor jou gemaakt heb .
Maar dat is niet omdat hij er direct beter bij de omega past maar meer omdat ik het cracked en vintage effect leer imo meer karakter heeft.
Nu heb ik dat wel meer als ik nieuw leer binnen heb, dat voelt voor mij een beetje als een nieuw horloge binnen krijgen .
Zeker waar.
Maar die andere gaat ook z’n eigen gezicht krijgen door het vouwen, dragen en krassen op de band.
Mooi klokje hoor! Ik snap wel wat je zegt. Ik kan niets opnoemen aan dit horloge wat me aanspreekt maar toch vind ik 't wel wat. Hij klopt gewoon. Goed in balans. Veel plezier ermee! En succes met je zoektocht naar de bijbehorende nylon fabric band!
Mooi hoor! Geniet van je NA
Gave plaat. Daar raak je niet snel op uitgeleken! En staal staat 'm ook serieus goed!