Deze foto is niet van mij, dit is de reden waarom ik de clasp (vooralsnog) niet heb besteld. De fit is vrijwel perfect, maar toch zou ik het fijn vinden om soms een paar mm bij te stellen. Hopelijk komt er nog wat beters op de markt.
Ja. De eerste schakels na de sluitimg vsllen er compleet buiten. Dus dat past. En het ziet er zelfs nog beter uit want de band is dan ongeveer net zo breed als de sluiting.
Even wat foto’s op de maximale stand
Ah thanks. Nou ik vind het toch meevallen op foto. Compleet open is sowieso niet wenselijk natuurlijk. Maar aansluiting is acceptabel in mijn optiek.
Da’s weer jammer want dan ga je richting de 200,- voor deze oplossing
Netjes opgelost
Dat was bij mijn SeaDweller ook top geregeld. De sluiting. Waarom ze die niet op de nieuwe Daytona gemonteerd hebben is mij een raadsel…
@JR001 en @bouke : Heb hetzelfde probleem met mijn PO 2500D 45.5mm (de voorganger dus). Past deze sluiting daar ook op? Heb al gedacht aan een halve link maar dan kan ik net zo goed deze sluiting laten plaatsen, die 125,- overleven we ook wel weer
Thanks!
Naar mijn inzicht en volgens mijn informatie moet 100% passen. Aansluiting is het zelfde en de eerste link valt buiten de sluiting. Dus je ben niet gelimiteerd aan breedte.
Eigenlijk geeft de smpc hierboven van @Diver-MDC het antwoimord op je vraag
De 2500D heeft geen schroefsluiting op de schakels maar een pin en collar systeem. Hierdoor past hij niet direct. Op WUS is wel iemand die het toch voor elkaar heeft gekregen. Hij moest hiervoor echter een van zijn schakels modden door deze uit te boren. Ik zal even kijken of ik de link kan vinden.
@bouke en @JR001 : Hoewel conflicterende antwoorden beiden hartelijk dank. Denk dat JR gelijk heeft, de aansluiting is met schroeven en dat gaat niet werken bij pin en collar, benieuwd naar de link. Wel behoorlijk ingrijpend om de boortol te voorschijn te halen .
Weer een notitie aan de ‘pro’ kant om toch maar over te stappen naar de 8500
Ik kan de link niet meer vinden, maar wel wat foto’'s gevonden:
Bottom line is dat je nieuwe endlinks nodig hebt met schroefsysteem. De pin die tussen de twee schroefjes zit is iets dikker dan de oude pins van de 2500 band. Hierdoor moet je de centerlink iets uitboren, ik dacht 2mm, om er voor te zorgen dat de dikkere pin er doorheen past…
Oeps sorry. Had compleet over de 2500 heen gelezen
2500 kan maar met twee schakels uit de Omega catalogus. Ik zal nog eens zoeken naar wat topics waarin ook hiervoor allerlei bestelnummers gegeven wordt.
Toch even voor de zekerheid. Kan deze ook op de PO 9300 chrono? En heb ik dan alleen de sluiting nodig?
Volgens onderstaande link wel:
En hier ook nog wat info vwb bestelnummers en dergelijke: