Die heb ik nog nooit op 1 van de lijsten zien staan qua banden. Had er zelfs ook nog nooit van gehoord. Ik twijfel niet aan je maar hoe kom jij aan deze wijsheid?
Ik weet eerlijk gezegd niet of deze band origineel erop is geleverd, heb de combo al wel vaker gezien. End links passen perfect op de kast. Kan ook zijn dat de band officieel bedoeld is voor de 19mm Speedmasters met rechte lugs.
Volgens de officiele lijsten kunnen ze allebei. De 1069 met de 524 endlinks of de 1098 met de 547 links. Beide banden zijn overigens ook officieel geleverd op de Seamaster 60. Die heb ik ook in bezit dus ik kan onderling ook lekker wisselen.
Ik zou overigens nog wel eens een nieuw setje 547 endlinks willen hebben maar die zijn bijna onmogelijk te vinden.
Prachtig horloge, een van de mooiste Seamasters ooit gemaakt naar mijn mening. Hoezeer ik de orignele band erg mooi vind, is hij nog dat tikkeltje meer onweerstaanbaar op de BoR
18 mm bor met de 547 endlinks…
Big crown!!!
Jup. Deze camera laat alle dingetjes wel enorm goed zien op de foto trouwens. Die haarlijnen op de wijzerplaat zie je bij normaal gebruik alleen als je echt heel goed kijkt.
Hoi allen,
Ik kwam deze band tegen, misschien iets voor jullie? Ik draag de 120 liever op leer of canvas.
Fijne dag
Goede tip en mooie band. Wel erg duur hoor, ik heb de mijne voor rond de 200 op de kop getikt en de endlinks zijn nog gewoon leverbaar vanuit Omega. Was iets van 275 euro in totaal kwijt.
Ik vond m ook al aan de hoge kant.