NA : Omega Seamaster 120

Al een tijdje aan het loeren naar deze Omega. En zoals het altijd gaat, te snel kwam er 1 op mijn pad. Maar wat voor 1, een strakke, ongepolijste uit 1964. Met origineel Omega glaasje, kort geleden geserviced, mooie Omega gesp en nieuwe band. Ik vind de bezel prachtig origineel verkleurd, deze bezels horen zo te verkleuren gezien het materiaal waar ze van gemaakt zijn. En dan ook nog van een forumlid met heel veel verstand van Omega’s.

Dus dat kon ik niet laten liggen. In het echt was hij nog mooier dan ik dacht en na een plezierig gesprek (al kenden we elkaar al wat) ging ik weer huiswaarts met de nieuwe aanwinst.

Het zit in een modern doosje maar dat doet niets af van de inhoud (bij instellingen de kwaliteit even op hoogst zetten, dan zie je het meest):

En zo ziet hij er dan uit om de pols:

Ik kon het niet laten om hem even bij de familie te leggen, voorzichtig natuurlijk om krassen te voorkomen:

Ben er blij mee, dank voor de service @Jero1!

110 likes

:clap:

1 like

Mooi hoor zo! En inderdaad veel sneller gekomen dan ik had gedacht. Dit is er 1 in een prachtige staat :slight_smile:

1 like

Mooi man :ok_hand:

Geniet ervan :+1:

1 like

Prachtig horloge! Geniet er van en als-ie gaat vervelen, mag je me een berichtje sturen :wink:

1 like

Wat een mooie klok! :heart_eyes:

2 likes

Ah, dat is een klassieker. Heel tof. :+1:

1 like

Was een leuk gesprek, veel draagplezier van je nieuwe aanwinst :+1::+1::+1::+1:

3 likes

Ziet er tof uit :+1:

1 like

Prachtig…kijk er zelf ook naar. Mocht je nog tips hebben hoor ik het graag.

1 like

NIce!!! :star_struck: :heart_eyes:

1 like

Mooi trio zo! :ok_hand:

1 like

Zo dat heb je snel gefikst; mooie aanwinst, heel veel draagplezier :+1: :+1: :+1:

1 like

Geweldige aanwinst. Heel veel draagplezier!

1 like

Gaaf!!!

1 like

Super deze! Mooi trio trouwens,nice!

1 like

Mooi :+1: ziet er goed uit zeg voor een horloge van bijna 60 jaar oud

1 like

Wat een prachtig horloge! Heel gaaf hoor!

1 like

Very nice :ok_hand:

1 like

Congrets.
Oprecht een zeer fraai exemplaar :face_with_monocle:.
De tijd heeft deze alleen maar goed gedaan.

Word al een mooie collectie.

1 like