NA: Omega Seamaster 176.007

Vanaf 2010 heb ik een foto van een veilingsite opgeslagen van dit horloge, de vorm van de kast en het kleurgebruik sprak me enorm aan.

Echter altijd voor de iconische Rolex gegaan. De aankoopprijs van nóg een Rolex is mij inmiddels ver uit het zicht. Heb het geluk gehad om in 2007 een 16710 en in 2018 een 1601 te kunnen kopen voor een wél bereikbare prijs.

Vorige week heb ik de grote gok gewaagd door via Chrono24 dit horloge te kopen. Een particulier uit België, het horloge had net voor 600 euro service gehad. Een mooie deal kunnen maken en vandaag kwam eindelijk de postbode.

Waarschijnlijk koop ik de stalen band erbij van Uncle Seiko, deze band is leuk om erbij te hebben maar best oud en de endlinks sluiten niet 100% mooi aan.

44 likes

Super die kleurstelling :sunglasses:

Erg mooi :+1:

Ik wil niet onrust stoken overigens, alleen vraag ik mij af of er vertekening zit in je foto door het glaasje ter hoogte van het omega logo. De liggende streep van de G lijkt te hangen, net als automatic.

Prachtig, veel draagplezier.

Mooi zeg! Veel draagplezier!

Het glas of de Iphone moet het vervormen, in het echt staan ze kaarsrecht :+1:t2:

1 like

Gelukkig! :smiley:

Heel gaaf en jij begint over het bandje… is dit een optie? @automaatje (sorry voor je foto) dit is erg mooi toch?

Zeker heel mooi, ik zou hem zelf dan nóg liever grijs hebben! Zoals deze (ook van mij)

1 like

Gefeliciteerd, heeeeeel mooi :star_struck:

Schitterende aanwinst! Veel draagplezier!

Gefeliciteerd! Leuke horloges die 176.007s.

Mooi hoor. Omega heeft toch een boel mooie exemplaren gemaakt.

Oef! Wat een plaatje! :heart_eyes: geniet ervan!

Heel mooi horloge. Van harte!

Klant van mij draagt die al jaren en elke keer is het een oog magneet :ok_hand:

Gefeliciteerd :grinning: groeten van z’n broer. Het zijn heerlijk dragende modellen.

1 like

Op bruin leer is hij ook mooi, een echte bandenwisselaar wordt dit.

2 likes

Heel mooie Omega. :+1:
Veel draagplezier toegewenst met de NA.