NA: Omega Seamaster 1948

Phoe, fraai hoor Tom! Mag ik aannemen dat de ingenieur het veld heeft geruimd?

1 like

Nee hoor. Een net verworven Seamaster 1957 trilogy echter wel.

2 likes

Mooi weer Tom. Goede keuze wederom. Geniet van deze beauty.

1 like

Mooie aanwinst, dressy met een sportief kantje! Toont wel wat “dik” met die glimmende vlakke bezel, maar verder heel mooi met verfijnde wijzerplaat.

De print op de caseback vind ik ook vrij overbodig, maar er valt mee te leven :innocent:

Oef :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst! Ik vind het een prachtig horloge, maar - waarschijnlijk omdat ik zelf een paar varianten van het ‘origineel’ heb gehad - voor mij toont hij wel erg groot. De techniek is dan weer wel erg mooi. Waarom verkoos jij deze boven de 1957 trilogy?

1 like

Ga ajb niet op de foto’s af om iets van de maat te vinden. Dat is echt een veelgemaakte fout hier. Close up lijken horloges altijd veel groter.

Ik heb altijd de neiging de volgende twee foto’s te laten zien van een ex (Rolex OP 39mm) pp mijn pols wanneer iemand roept ‘mooie maat zo te zien’ of ‘staat je goed’ of zoiets:

Afijn, de maat is perfect met 38mm.
De Trilogy is ook prachtig, maar ik had al een duiker (PO) en één is genoeg voor mij. Ik draag relatief vaak dressers.

3 likes

Werkelijk prachtig :ok_hand::ok_hand:

Zeker waar en wat zijn de lugs heerlijk :heart_eyes:

Geniet ervan :+1:

1 like

Erg mooi :+1:!

1 like

Absoluut prachtig Tom!

Gefeliciteerd!

Ben ik me van bewust; ik ga af op de indruk die ik had toen ik hem zelf op de pols had bij de juwelier. Zoals gezegd: de maat is prima, maar omdat ik het origineel gewend was, kon ik er niet direct aan wennen.

Duidelijk. De horloges zijn natuurlijk ook niet vergelijkbaar. Nogmaals heel veel plezier van de Seamaster!

1 like

Heb je toevallig nog een mooie foto? Leuk om het origineel te zien.

1 like

Erg smaakvol horloge :ok_hand:

Ik heb snel gekeken, maar die stamt uit de tijd voordat alles per se op de foto moest. Wat qua kastvorm en uitstraling het meest in de buurt kwam waren deze twee met zwarte plaat:

3 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Wow, heel mooi die zwarte!

1 like

Die zwarte is zeker prachtig !

2 likes

Mooie horloge. Geniet er van!

1 like

Prachtig horloge :star_struck:

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Van harte Tom. Ik vind hem prachtig!

1 like

Weer een hele mooie aanschaf, goed om te zien dat die eindelijk gedragen gaat worden. :slight_smile:

1 like