NA: Omega seamaster 1966

Goedenavond!

Bij deze wil ik graag mijn eerste vintage aankoop met jullie delen. Nadat ik deze zomer mijn eerste “echte” horloge had gekocht (een tissot tradition open heart) had ik niet verwacht zo snel nog een horloge aan te schaffen.

Maar door hier elke dag te gluren naar allemaal mooie horloges is het er toch van gekomen. Ik was al een tijdje aan het kijken voor een mooie vintage omega en zag nu een mooi exemplaar op chrono24 die ik niet voorbij kon laten gaan. Vorige week woensdag is hij binnengekomen vanuit het verenigd koninkrijk en sindsdien zit hij elke dag om mijn pols. Ik ben er super blij mee, en verrast hoe nauwkeurig zo’n oudje kan zijn. Hij lijkt nauwelijks af te wijken in bijna een week tijd.

Wat is het: Omega Seamaster
Jaartal: 1966
Diameter ex. kroon: 36mm
Cal: 565
Foto’s!!:

58 likes

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Mooie dit! Geniet er van!

1 like

Super leuk ding!!

1 like

Heel mooi :+1::+1::+1:

1 like

Da’s een fraaie!

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Zeer mooi. Hoe mooi een horloge na 54 jaar nog kan zijn. Heb ook een mooie Seiko van 1966. Eigenlijk gekocht vanwege mijn geboortejaar.

2 likes

Proficiat. Wat n plaaatje

1 like

Die ziet er ook goed uit! :+1:t2:

Een heeeeeeele mooie :+1:

1 like

Binnen en buiten zeer verzorgd. Geen oxidatie op palrad en kroonrad, en dat is zeldzaam. Kast lijkt iets gepolijst maar is wel heel netjes gedaan. Werkje recent geserviced denk ik, zou ook kloppen met je bevindingen. Deze kunnen vaak nog steeds makkelijk chronometer-waarden halen.

Beauty! :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met je eerste vintage horloge!!
Ziet er magnifiek uit!!
Comfortabele maat ook 36mm.
Ik wens je er een memorabele tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heel strak :heart_eyes:

1 like

Die gaat echt nooit vervelen! Gefeliciteerd en geniet!

1 like

Mooi horloge hoor.

1 like

Mooi horloge!

Kijk maar uit…

1 like

Een mooie Omega Seamaster, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Thanx! Goed om te horen dat hij er goed uit ziet. Was toch wel spannend zo’n eerste vintage aankoop. Volgens verkoper is er in december een service op uitgevoerd inderdaad.

1 like

I know, vrees dat dit niet de laatste zal zijn😆

1 like