NA Omega Seamaster 2254.50 AKA Peter Blake

Na lang zoeken is het dan eindelijk zover: ik heb mijn droomhorloge gevonden, de Omega Seamaster 2254.50. Afgelopen vrijdag heb ik hem opgehaald en sindsdien ben ik dolgelukkig mee.

Dankzij de waardevolle tips en adviezen van mede HF-leden, wist ik precies waar ik op moest letten bij het kopen van mijn horloge. Uiteindelijk vond ik een verkoper met wie het meteen klikte. We hebben gezellig gepraat over horloges en oldtimers, wat een fantastische sfeer creëerde.

Het horloge voldeed aan al mijn verwachtingen en ik was op slag verliefd. Papieren, doos en alle extra’s waren aanwezig en na het passen wist ik dat ik het horloge wilde hebben. Na wat onderhandelingen over de prijs, zijn we tot een overeenkomst gekomen en kon ik eindelijk mijn droomhorloge bemachtigen.

Ik ben er enorm trots op en wil graag enkele foto’s van mijn nieuwste aanwinst delen.

126 likes

Prachtig horloge, gefeliciteerd en geniet ervan

1 like

Mooi model en goede foto’s, gefeliciteerd met je mooie aanwinst.

1 like

Inderdaad mag je er trots op zijn!

1 like

Pfffff heel mooi !!!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aankoop. Dit is een blijvertje. Ik kan het weten, heb de mijne 6 jaar geleden aangeschaft en draag hem met hetzelfde plezier als toen.

3 likes

:heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop, mooi!!

1 like

Bedankt en goed om te horen dat hij na zoveel jaar nog steeds niet verveeld!

1 like

Proficiat met deze bijzondere Seamaster :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd ! Heel mooi. Ook met een schuin oog naar gekeken maar uiteindelijk toch voor de ‘James Bond’ gegaan

1 like

Erg mooi!

1 like

Mooi man! Van harte!

1 like

Gefeliciteerd met deze top Omega!:heart_eyes::+1:

1 like

Mooi Jelle, veel plezier met je aankoop.

1 like

Prachtig!! Veel plezier met deze gave Omega :ok_hand:

1 like

Fantastisch horloge Jelle! :star_struck: Congratz en heel veel draagplezier gewenst! :tada:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Erg mooi horloge. Draag hem in goede gezondheid.

1 like

Nice! Gefeliciteerd. Ik mis m nog wel eens. :sweat_smile: :sleepy:

1 like