Alleen met Pierce Brosnan
Het is een leukertje veel plezier ermee
Eindelijk en wat een mooi ding!
Altijd goed!
Dank voor alle leuke reacties!!
Misschien dat ik 'm morgen op staal ga doen, eerst even stalen bandje laten inkorten.
Heel veel plezier ermee!
Van harte met je nieuwe aanwinst!
Gefeliciteerd, staat ook hoog op mijn lijstje! Maar ben er nog niet uit welke Seamaster het moet worden
Geniet er van!
Een klassieker. Veel draagplezier!
Gefeliciteerd ! Vind het zelf ook een topper. Na veel vintage horloges te hebben verzamelt is dit (samen met de GMT 300) het enige ‘moderne’ horloge. Vind hem prachtig
Nogmaals, dank voor de leuke reacties. En nu op stalen band ook heel fijn te dragen!
Ik vind t misschien wel de gaafste metalen band.
Dat is nou aardig. Bij mijn 25318000 Seamaster zat een Omega box die niet aan te raken was, want anders zat je simpelweg direct onder de rode verf.
Al zoekend op het forum kwam ik op dit topic uit waar forummer @royke74 een perfecte behandeling heeft gegeven aan een andere Omegabox, die dezelfde mankementen had als mijn box.
Na bericht te sturen gaf @royke74 mij aan dat het geen probleem was om mijn box ook onder handen te nemen, en met succes! Ik heb nu net mijn vintage Omega box weer retour - die destijds verkocht is bij het horloge - die ik nu weer kan gebruiken. Nogmaals veel dank @royke74!!
Foto’s ?
Kijk dat is weer een stuk mooier heb je het weer ruw gemaakt ofzo? Want het ‘leer’ gaat nogal snel eraf bij deze dozen
Hier lijkt al het leer vanaf klopt dat? Heb zo’n zelfde doos met hele flarden los.
Ja, ik kreeg de Omega doos bij mijn horloge met hele stukken leer los, dit heb ik er afgehaald en @royke74 heeft box de weer gebruikersklaar gemaakt!