NA omega seamaster 2561.80 midsize met Patina

Mooi horloge!
Op jouw pols zou een maatje groter wel mooier staan, als ik eerlijk ben.
Bij Wesselink &Vreeker laten servicen, dan kun je vast wel je horloge in originele staat behouden.

1 like

Mooi horloge! Maatje groter zou mooi staan, maar ook dit kan prima hoor.

1 like

Super mooi horloge. Is dit een 36mm diameter? Beetje klein naar mijn smaak, en zeker om jou pols mag hij groter!

1 like

Ik vind hem oké. Het is inderdaad niet te groot, dat is duidelijk. Maar het staat je wel. Misschien eens een curved rubber proberen die niet tapert. Dan oogt het al weer anders. Ik zie het mij wel dragen.

1 like

Ja dit is de 36,25 mm (midsize).

Mooi ding! De maat moet je misschien aan wennen maar dat gaat snel. Dit is een maat voor echte mannen zonder compensatiedrang… :sunglasses:

Groeten van zijn broertje

5 likes

Mocht iemand deze weten te vinden hou ik mij aanbevolen!

1 like

Haha, ja, die maat hè. Blijft überhaupt wel een ding vind ik om de sweet spot te vinden. Ik merk dat ik wel steeds meer naar kleinere maten ga neigen. Heb inmiddels 36-ers in de collectie… zou het de leeftijd zijn…?

1 like

Ik heb geen idee hoe oud je bent.

Weet niet of het ertoe doet, maar ik ben 34

1 like

18mm curved zijn voldoende te vinden op eBay. Kwaliteit ken ik niet. Zealande heeft het niet, uit mijn hoofd. Ik laat me graag corrigeren.

1 like

Nee hoor, doet er denk ik niet toe. Sowieso is mijn smaak afgelopen jaren ontzettend geschoven. Van een complete collectie met chrono’s naar een voorkeur voor chrono’s aangevuld met meerdere soorten duikers… oorspronkelijk vond ik duikers helemaal niet mooi. Maar inmiddels heb ik er 5…

1 like

Fotootje voor de sfeer op een barton elite. :+1:

4 likes

Nog een midsize SMP op het forum, leuk! Hij staat je zeker niet te klein, de rest is waarschijnlijk 40+mm ‘klatsers’ gewend… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het zal je waarschijnlijk niet verbazen maar ik vind de maat echt helemaal top. Klassieke maten komen weer terug, let maar op!

Groeten van z’n stalen broertje:

3 likes

Net gemonteerd.

3 likes

Jaja, echt heul mooi :raised_hands:

1 like

De 41mm kan je absoluut hebben!

Mm, die combi vind ik minder geslaagd. Wordt een beetje te kleurrijk zo. Dial en bezel geven wat mij betreft genoeg kleur. Maar ieder zijn smaak!

1 like

Ik snap wat je zegt, ik ben zelf ook niet 100% tevreden. Ik heb ook nog een zwarte, ik had ook een blauwe willen hebben.

1 like

Hoe is de kwaliteit van deze siliconen bandjes? Het merk heet Bandini volgens mij, Amazon heeft nog meer kleuren.

Persoonlijk lijkt grijs mij wel mooi staan bij een Seamaster, echter oogt het siliconen op het eerste gezicht nogal goedkoop.

Klopt inderdaad, ik heb ze van eBay.

Tot zover prima. Ik heb geen referentiekader, dit zijn mijn eerste rubberen/siliconen bandjes. Draagt verder prima, lekker soepel.

2 likes