NA omega seamaster 300 smpc

Dag Allemaal,

Na lang zoeken heb ik een aantal weken geleden voor een lekkere duiker gekozen.
Lang getwijfeld of ik niet direct voor de submariner zou gaan, maar +/- 7,5K voor de no date en 9.5K voor de date was toch wat aan de hoge kant.

De Omega seamaster met effen zwarte plaat trok altijd mijn aandacht als ik deze zag passeren op het forum. Maar deze is niet meer te verkrijgen en ze worden ook niet wekelijks aangeboden in de staat dat ik zocht (nieuwstaat, recent, zwart, full-set).

De wave dail dan maar eens proberen, maar deze was voor mij iets te druk, ik had het meer voor diepe inkt zwarte van de de SMPC.

Dan toch een sub no date? Hmmm, twijfels…

Tot ik er een tegen kwam zoals ik wou, nieuwstaat, recent, zwart, full-set… Deze dan ook direct gekocht :blush:
Is een leuk horloge, totaal anders dan mijn IWC en ze vullen elkaar lekker aan volgens mijn bescheiden mening.
Dit was voor mij belangrijk dat er ook niet teveel ‘overlap’ was tussen men horloges.
Op de meer relaxte dagen de seamaster, on the job de IWC :wink:

Naast men hamilton Khaki field (in aantocht :blush:), zou ik graag nog een met een witte wijzerplaat toevoegen aan de collectie, ik denk aan een rolex OP39 of Datjust. De IWC Ingenieur is ook wel een topper, maar zie je ook niet vaak passeren.

Plaatjes :

82 likes

Gaaf, 1 van de tofste duikhorloges wat mij betreft. Van harte en veel plezier ermee.

1 like

Prachtig natuurlijk! Ik heb de blauwe. Genieten maar! :heart_eyes:

1 like

Noice! Geniet ervan!

1 like

Nice! Van harte met je aanwinst en veel draagplezier :+1:t2:

1 like

En nu veel draagplazier.

Vele smaken, vele meningen.

Ik ben dol op de wave dials, en wil niks zwart, en hoef geen metalen horlogeband. Wel ben ik dol op de moderne seamasters.
Een oudje zoals de witte Bond vind ik wel leuk.

Maar een seamaster heeft ook een uurwerk, en dat is buitenom een wijzerplaat kleur altijd een fijne co-axial.

Een sub staat op mijn verlanglijstje.

1 like

das een makkie dan :wink:, de seamaster met witte plaat, daar vallen die golfjes veel minder op en is daar ook minder druk vind ik…anyway, dit is een ook mooie hoor, veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Een van de mooiste varianten van de Seamaster wat mij betreft. Heel gaaf. :+1:

1 like

Mooi!

Geniet er van!

1 like

Erg tof! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Heb ik ook naar gekeken, maar is weer een duiker en wil graag variëren :slight_smile:

Top geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd, prachtige NA :+1:

1 like

Mooiste Seamaster.

2 likes

Echt de mooiste Seamaster! Dat datumvenster is ongekend sierlijk! vind de nieuwe met de golfjes toch wat minder.

1 like

Gefeliciteerd met m.i. de mooiste duiker die er is, veel plezier met jouw SMPc gewenst!

1 like

Heel mooi :star_struck:gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd er mee!

1 like

Heel fraai! Zelf de blauwe gehad. Mooier dan de huidige golfjes versies.

Ow ja: weather girls fan? :cloud_with_rain:🧍‍♂️🧍‍♂️

2 likes