NA: Omega Seamaster 300

Het nieuwe jaar is voor mij goed begonnen. Op 1 januari ben ik vader geworden van een zoontje!

Ik vind het altijd leuk om bij belangrijke mijlpalen of gebeurtenissen in mijn leven een horloge te kopen.

Toen mijn dochter was geboren kocht ik een Omega Speedmaster. Nu mijn zoontje is geboren, leek het mij leuk weer een horloge te kopen. Eerst dacht ik eraan om een Zenith El Primero aan te schaffen. Dat leek me een leuk idee omdat hij op de eerste dag van het jaar is geboren.

Tegelijkertijd spookte al een tijdje de nieuwe Omega Seamaster 300 door mijn hoofd. Op plaatjes en filmpjes vond ik hem altijd al erg gaaf. Vooral de blauwe. Sinds ik hem vorige week bij Van Willigen in Den Haag in de vitrine had zien liggen was ik al helemaal weg van dit horloge. Ook miste ik nog een duikhorloge in mijn collectie en een chrograaf heb ik dus al…

Een beetje georiënteerd op internet (en een paar nachtjes erover geslapen zou ik willen zeggen, maar dat zit er helaas niet in met een pasgeboren baby… :confounded:).
Ik denk dat het voor veel horlogeliefhebbers herkenbaar is dat je jezelf echt gek kan piekeren over zulke keuzes! Anyway, vandaag gewoon maar de knoop doorgehakt en besloten voor de Seamaster 300 te gaan. Dat horloge stond immers al langere tijd op mijn verlanglijst.

Vanochtend gebeld en al snel een goede deal gesloten. Vanmiddag heb ik het horloge opgehaald! Echt ontzettend blij mee. Draagt zeer comfortabel en de blauwe plaat is echt supermooi. In elk licht kleurt hij weer iets anders. Soms lijkt het wel zwart en soms weer juist heel helder blauw. Ook de lume is heel gaaf!

Lume is ook erg mooi!

119 likes

Mooi model blijft dat. Je ziet ze te weinig. Gefeliciteerd!

1 like

Dubbel gefeliciteerd!

1 like

Fraai! Geniet ervan!

1 like

Mooi hoor, maar dat heb ik je geloof ik al gezegd :grin:

Wat is 1 januari toch een lekkere geboortedatum, dubbel feest!

1 like

Bazen horloge!! Heel mooi. Gefeliciteerd met je zoon ook.

1 like

Gefeliciteerd met je zoon en je horloge😀

1 like

Prachtig! (Ook de lume) En gefeliciteerd met je zoon! :partying_face:

1 like

Mooi hoor!

1 like

Twee keer gefeliciteerd! Mooie duiker als aanvulling op je collectie🎉

1 like

Van harte met deze aanwinsten.

1 like

Fantastisch model is dat inderdaad. Van harte!

1 like

Gefeliciteerd met zowel je zoon als met je prachtige Omega.

Heel sjiek die plaat, deze zie je inderdaad te weinig, top!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinsten :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi horloge :+1:

1 like

Van harte met de kleine en met deze mooie Omega! :blush: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je zoon en met dit prachtige horloge :slightly_smiling_face:

Is het de bedoeling om dit ooit door te geven?

1 like

Gefeliciteerd maal twee! Echt een hele gave Seamaster, als ik die qua pols kon hebben wist ik het wel. Prachtig hoor :star_struck:

1 like

Hele mooie duiker. Lekkere sandwichplaat.

1 like