NA: Omega Seamaster 300

Gefeliciteerd

Geniet ervan man…

Dat is een hele mooie. Goede start van de vakantie :ok_hand:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

More aanwinst! Altijd lekker even iets meepikken op Schiphol. :muscle:

Wat een manier om aan je vakantie te beginnen, lekker van gaan geniet!

Congrats, mooi ding! :sunglasses:

Gefeliciteerd !
Prachtig

Gefeliciteerd; heel mooi horloge ! En een mooie traditie zo’n vakantiehorloge.

een leuke traditie toch,
draag hem met plezier

Gefeliciteerd een topding :ok_hand:, geniet ervan :+1:

Ook heel tof op sailcloth

Mooie Seamaster, hoor! Gefeliciteerd!

En ja,

is natuurlijk wel 'ns een dingetje. Maar ja, de meeste van ons hebben ooit jonge kinderen gehad. Die van mij zijn inmiddels gelukkig tieners en twintiger. :sweat_smile: Maar ja, beetje geven en nemen, denk ik dan. Daarnaast heb ik een goede koptelefoon met noisecancelling, waarop ik graag muziek of podcasts luister. Dus ik heb er weinig last van.

Aan de andere kant kun je je inderdaad afvragen of je met echt kleine kinderen nou zo nodig een heel lange vlucht moet maken. Daar doe je volgens mij niemand een plezier mee. :person_shrugging:

2 likes

Knappe Omega. Komt hier ook nog wel eens terug (spijt van):+1:

1 like

Dank voor de (vrijwel uitsluitend positieve) reacties! Een dag later ben ik er nog steeds dolgelukkig mee.

Voor wat betreft jonge kinderen in het vliegtuig. Ik ben er zelf ook geen fan van, al valt het uiteindelijk ook wel weer mee. Door de herrie in zo’n vliegtuig hoor je verder toch amper iets, en anders doen koptelefoon/oortjes veel goed.
Toen ze eenmaal even hadden geslapen hebben ze zich verder prima vermaakt, dus denk ook niet dat ze er zelf trauma’s aan overhouden.

Dat gezegd hebbende, vind ik 4,5u vliegen sowieso meer dan lang genoeg; ook voor mezelf

2 likes

Met andere woorden… mensen met kleine kinderen zijn veroordeeld tot Center Parcs? Jij bent wel hard hoor! ‘Wij’ moeten toch ook op vakantie? Zeker als je een jaar lang dat gekrijs hebt, moet je echt ff chillen.

De enige keer dat ik mij wel schaamde was dat ik het vliegtuig genomen had om met het gezin naar Club Med Alpe d’Huez te gaan en de jongste compleet doorgelekt was, het hele vliegtuig naar poep stonk en ik de enige wc de hele reis bezet hield om de ravage op te ruimen :face_with_peeking_eye:.

Gefeliciteerd @Demtah mooie aanwinst en fijne vakantie!!

4 likes

Ik zat de laatste 8 uur ook naast een doorgelekte luier, dat was wel duidelijk. Het is dat jij er weer over begint he! En ja, dan maar een paar jaar Center Parcs. :expressionless: WTF, er zijn zat mensen die sowiesos geen geld hebben voor vakantie. Egotripperij.

Je bent serieus hè :joy:
Iets zegt mij dat je ook een hekel hebt aan bakfietsen. :sunglasses:

1 like

Je leert kinderen van jongs af aan dat pappie en mammie het allemaal wel oplossen voor je. In plaats van dat ze vanaf jonge leeftijd leren om zelf aan het verkeer deel te nemen, met pappie/mammie naast hen fietsend. En hier laat ik het bij, want TS is inmiddels met z’n krijsend kroost al lang vakantie aan het vieren. :peace_symbol: :wave:

1 like

Ja prachtig! Lekker laten die Rolex … hahaha!

Gefeliciteerd met deze prachtige Omega.
Mooie traditie.
Veel draagplezier gewenst.