NA: Omega Seamaster 300

Ik kan niet ontkennen dat ik bij Gassan (Schiphol) binnenliep voor een Explorer 40, maar ze hadden alleen een Airking te koop.
Direct na de Explorer stond echter al zo’n anderhalf jaar de Omega Seamaster 300 met de zwarte wijzerplaat op de verlanglijst.

En zo was het dat ik met deze beauty - en een ietwat geïrriteerde (maar blij voor mij) vrouw en twee krijsende kinderen - in het vliegtuig naar Tenerife stapte. Zo had in elk geval iemand het naar zijn zin!

Ander goed nieuws: de vorige keer dat ik op Schiphol was mocht ik een Speedy aan de collectie toevoegen, dus inmiddels is er sprake van een traditie!

97 likes

Laatst 12 uur lang een 2-jarig monster naast me gehad van Lima naar Schiphol. Dus geen coulance van mij hier. Waarom in vredesnaam met peuters een vliegtuig in? Beats me…

9 likes

De mijne zijn 3 en 1, dus ik kan me er een voorstelling bij maken. Had de luchthaven van Lima in elk geval een mooi duty-free aanbod?

1 like

[quote=“PeterLC, post:2, topic:583848”]
een 2-jarig monster
[/quote

:wink:

1 like

Proficiat, prachtige seamaster!
Heerlijke vintage vibes!
Iedere keer een nieuw horloge bij een vlucht op Schiphol zou wel kostbaar worden voor een aantal mensen hier…, maar een mooie traditie is het zeker!

Wel een gefeliciteerd met de NA? :slightly_smiling_face:

@Demtah , proficiat met je mooie Seamaster 300. Ik heb dezelfde gehad en heb er nog een paar mooie banden voor. Stuur maar een PM mocht je interesse hebben.

Je kwam voor een saai horloge, ze hadden er enkel één met een chaotische wijzerplaat en uiteindelijk liep je met een prachtige Sea Master naar buiten! Goede deal!

5 likes

Mijn beste,

In de lijn der traditie,
heb je er een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis bij.
Gefeliciteerd!!

Ik wens je er een fijne vakantie en langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Echt de hel.

Echt een supertoffe aanwinst :100::star_struck:

Mooie traditie. Gefeliciteerd!:clinking_glasses:

Heel mooi. Geniet ervan. Soms nog steeds een beetje spijt dat ik een 300 inruilde.

Van harte! Veel plezier ermee.

Proficiat, heel mooi!!:watch:

Dure vakanties maak jij er van met zulke tradities :wink: Erg mooi deze, ik hou van die vintage look!

Laatste keer dat ik er was paste ik ook de Speedy toevallig, niet gekocht.

Geniet van je NA :dizzy:

Heel mooi! Lekker genieten van deze klapper😎

Gefeliciteerd, goed begin van de vakantie! :sunglasses: Fijne vakantie verder!

Ja opzich snap ik je frustratie, maar de volgende keer maar privé vliegen dus.

Fijne vakantie met deze mooie Omega!!

Toffe start van de vakantie voor jou :wink:
Prachtige keuze, veel mooier dan je oorspronkelijke doel. Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met je NA!