Vorige week van @crisis een in prachtige staat verkerende Seamaster 300M met ref 2231.80.00 overgenomen.
Ik was al enige tijd op zoek naar hetzelfde model met ref. 2220.80.00 met 2500D uurwerk maar daar zijn er niet zoveel van te vinden en toen ik deze in zeer goede staat verkerende Seamaster 300M incl. alle documenten en dozen uit 2007 van Cris zag, heb ik mij bedacht en heb deze gekocht.
Deze Seamaster heeft het 1120 uurwerk en is daardoor redelijk plat en licht. Dit horloge is dus goed draadbaar onder overhemd.
Verder is deze Seamaster van tritium voorzien en heeft hij inmiddels een mooi patina.
Vandaag bij House of Pertijs even schakels laten toevoegen en ook zij vonden het een bijzonder mooi exemplaar. Hierbij ook gelijk nog even een voor House of Perrtijs aangezien zij kosteloos de band op lengte hebben gemaakt.
Ik merk dat ik laatste tijd meer neig naar relatief “eenvoudige” horloges, dus met weinig complicaties en rustige wijzerplaat. Ik ben dan ook weer erg in mijn nopjes met deze supergave aanwinst.
Proficiat!! Goed gedaan!!
Een fraaie sportieve aanwinst, voor een ruimhartige polstijd.
Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat jij “in je nopjes” bent.
Geniet er met volle teugen van!!
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.