NA Omega Seamaster 300M 2018

Ik denk regelmatig na over hoe mijn ideale horloge collectie er uit zou zien. Een ding was mij wel snel duidelijk: een Seamaster zou er ooit komen dus waarom dan niet nu?
Na enig speurwerk in de verschillende modellen ging de keuze naar een 300M maar sluit andere varianten in de toekomst niet uit :slight_smile:
Mede door dit fantastisch leuke forum ben ik in korte tijd wijzer geworden en heb de zoektocht vrij snel tot een goed einde weten te brengen.

Als reactie op mijn oproep kreeg ik een berichtje van @Crownguard en (even FF) enkele dagen later was de afspraak gemaakt.
Ontvangen met koffie in het kantoor van Ramon waar het bewuste horloge al snel op tafel kwam. Op internet had ik een flinke buts gezien in het horloge maar dat bleek een microscopisch kleine beschadiging te zijn aan het verder nieuwe horloge. De website foto’s hebben een zoom van 60x als je er op klikt :-):sweat_smile: —> met blote oog niet te zien!
Nog een reistasje en poetsdoekje meegekregen en daar heb ik nu al gebruik van gemaakt toen het horloge mee op reis ging.

Ben erg blij met mijn aanwinst. Het is nagenoeg nieuw, zit nog garantie op van Omega, is een heel complete set inclusief papieren, omega doos, omega doos voor om de omega doos :slight_smile: en een kartonnen doos om de omega doos doos te beschermen. Uiteraard kreeg ik daaromheen dan nog een plastic tas om de doos om de doos om de doos niet te beschadigen als het regent :stuck_out_tongue:

Deze mooie aanwinst zal het nest niet zo snel gaan verlaten.

51 likes

HĂ©, wat mooi, man. Uitstekende keuze!

1 like

Zalig horloge. Geniet ervan :v:

Supermooi! Ik ben zelf aan 't sparen dit model Seamaster weer terug te kopen, voor erbij en voor de afwisseling met de Pelagos… vind deze SMP een van de mooiste duikers, de stalen tramrailband draagt ook super. Veel draagplezier! :ok_hand:

2 likes

Echt heel mooi. Voor zo een wil ik wel sparen om af te wisselen met mijn Speedmaster.
Veel plezier met deze aanwinst.

Prachtig, echt een schoonheid deze seamaster!

Goede keus gefeliciteerd! :+1:t2:

SMP blijf een topper!!! Heerlijke klok!

Is mooi en blijft mooi!
Topkeuze!:+1:

Dit blijft toch wel een van de fraaiste Seamasters! Deze mis ik soms wel, wie weet ooit weer :smile:
Veel draagplezier met de NA!

Mooi :ok_hand:

Heel mooi!

Een kanjer … Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met deze klatser, hatseflats :ok_hand::ok_hand::+1:

Mijn beste,

Horloge-schoonheid “avant la lettre”!!
Ik wens je er een meesterlijke tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Congrats, veel draagplezier :+1:

Prachtige SMPc en @Crownguard is altijd goed :+1:

Heel erg mooie aanwinst, gefeliciteerd.

Mooi man, proficiat. :+1:t2:

Gefeliciteerd met je aanwinst, goede smaak heb je :grin: