NA Omega Seamaster 300m 2019 (blue)

Begin van de zomer mijn oude ceramische SMPc verkocht omdat ik de Planet Ocean moest hebben. Maar helaas was de klik er niet en kreeg ik al snel heimwee naar de 300m Diver. Dus de PO is mogen vertrekken en er is terug een 300m in de collectie, deze keer de nieuwe versie met de prachtige wave dial. Eens zien of deze nu wel een blijver is :grin:

Pics;

73 likes

Veel draagplezier :+1:

2 likes

De mooiste seamaster diver.

Oud model blauw vind ik ook mooi. De zwarte is oersaai

1 like

Mooi ding! En ook het Omega blauw vind ik echt top, een kleur met vele tinten afhankelijk van de lichtomstandigheden … :heart_eyes: veel draagplezier.

1 like

Erg mooi!

Zeer fraaie klok, nooit meer wegdoen :slight_smile:

Super gaaf👍🏽 Gefeliciteerd

Erg mooi!

Mijn beste,

Proficiat met deze geslaagde verworvenheid!!
Ziet er zeer beminnelijk uit!!
Ik wens je er een glansrijke tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

De PO blijft helaas een lastige klant, maar hopelijk doet de smp het beter.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

mooie aanwinst, veel draag plezier!

Ja is precies zo een geval van “never meet your hero’s”. Ik weet nog toen ik mijn oude SPMc had ik vaak heb liggen kwijlen naar de PO eenmaal in bezit en weg magic :rofl:

1 like

Gaaf! Van harte gefeliciteerd kerel :sunglasses: :+1:

Prachtige Seamaster, een top horloge van Omega. Veel plezier er mee gewenst! (Erg fraai kistje overigens😀)

Heel mooi !
Gefeliciteerd !

Ik heb 2 PO’s en 2 versies van smp300m gehad. Uiteindelijk zou ik alleen de eerste versie van de smp nog wel een terug willen,

Prachtige aanwinst :+1:t2:

Veel draagplezier…

Mooi hoor, gefeliciteerd!
Mooiste Seamaster…