NA: Omega Seamaster 300M Automatic Professional Blue Wave Dial

Terug van weggeweest deze oude liefde. Heb hem jaren gehad, d.w.z. de quartz versie en was er bijzonder blij mee. Een classic. Twee jaar geleden toch verkocht t.b.v. een ander project en altijd gemist. Tot ik twee weken geleden tegen deze buitenkans liep. Full set, band en kast in prima staat, wat krasjes op de bezel maar dat stoort me niet want zonder bril zie ik die toch niet, en dat ultieme draagcomfort is weer terug. Even op de Timegrapher leerde -2s p/d en een amplitude van 278. Kunnen we nog wel even mee voort. Bezel draait wat stroef maar dat is goed te fixen (door mijn favoriete horlogemaker hier op het HF hoop ik als hij tijd heeft :slight_smile:

Bedankt voor het kijken!

55 likes

Geweldig mooi horloge!
Geniet ervan.

Heb er ook nog naar gekeken, maar ze vragen zulke belachelijke prijzen, dat ik het niet meer in verhouding vond.

Een van de best en lekkerst zittende horloge om de pols.

1 like

Proficiat, blijft een mooie klok! Heb m zelf ook al meerdere keren gehad en weer verkocht, maar blijft trekken. Veel draagplezier.

2 likes

Mooi

1 like

Blijft een classic beauty deze. Genieten :sunglasses::+1:t2:

1 like

Fijn dat ie weer terug is!

1 like

Gefeliciteerd met deze iconische duiker. Het horloge van mijn jeugd en inmiddels in eigen bezit. Mijn mening is dus ietsje gekleurd… desalniettemin geniet ervan! Hier is zijn broertje

3 likes

Mooi Cees! Je bent goed bezig

1 like

Heel mooi!

1 like

Haha, ik vond die andere afbeelding ook wel mooi!

2 likes

Ik had de verkeerde gekozen, bedankt haha :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met de hernieuwde aanwinst :ok_hand:

1 like

Classic

1 like

Ideaal he zon timegrapher :wink:
Blijft een fijn horloge :+1:

1 like

Man wat een prachtig horloge is het ook. Mooie vondst, heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Allen dank voor de bijval, leuk om te lezen!

@BadgeandBezel : inderdaad, weet niet waar het vandaan komt maar de prijzen worden exorbitant :rage:

@Logie : Thanks Walter, dus nog niet helemaal verloren aan de Dark Side :wink:

@Floris155 : Topapparaat Floris, komt mooi van pas!

2 likes

Mooie klassieker!
Ga je zeker weer veel plezier aan hebben.

1 like

Zucht…twee keer gehad één keer op rubber en een keer op staal en wat was die stalen band comfortabel.
Koste hij nu nog maar wat ik toen (2005/6) ervoor betaald had.

1 like

Mooi internetplaatje

3 likes

Dank allemaal!

@AstonMartin : Those were the days. Ook in de slechte economische jaren 2008 - 2013 stond Chrono24 vol met vreselijk gunstig geprijsde Seamasters, Vooral uit Spanje en Griekenland. Was tegelijkertijd ook wel weer een ‘triest’ gezicht.