Terug van weggeweest deze oude liefde. Heb hem jaren gehad, d.w.z. de quartz versie en was er bijzonder blij mee. Een classic. Twee jaar geleden toch verkocht t.b.v. een ander project en altijd gemist. Tot ik twee weken geleden tegen deze buitenkans liep. Full set, band en kast in prima staat, wat krasjes op de bezel maar dat stoort me niet want zonder bril zie ik die toch niet, en dat ultieme draagcomfort is weer terug. Even op de Timegrapher leerde -2s p/d en een amplitude van 278. Kunnen we nog wel even mee voort. Bezel draait wat stroef maar dat is goed te fixen (door mijn favoriete horlogemaker hier op het HF hoop ik als hij tijd heeft
Gefeliciteerd met deze iconische duiker. Het horloge van mijn jeugd en inmiddels in eigen bezit. Mijn mening is dus ietsje gekleurd… desalniettemin geniet ervan! Hier is zijn broertje
Zucht…twee keer gehad één keer op rubber en een keer op staal en wat was die stalen band comfortabel.
Koste hij nu nog maar wat ik toen (2005/6) ervoor betaald had.
@AstonMartin : Those were the days. Ook in de slechte economische jaren 2008 - 2013 stond Chrono24 vol met vreselijk gunstig geprijsde Seamasters, Vooral uit Spanje en Griekenland. Was tegelijkertijd ook wel weer een ‘triest’ gezicht.