NA Omega Seamaster 300M en Watchroll

De eerste horloge aankopen van het jaar. Na een paar jaar op de wishlist kwam daar eindelijk het moment om een Omega Seamaster 300M te kopen. Het nieuwe model is erg gaaf, maar niet zo geschikt voor mijn pols van ± 18cm. Dus na een paar weken zoeken een mooi model gevonden die nog bijna in nieuw staat verkeerde. Echt heel blij met het horloge.

Daarbij ook gelijk een tweede aankoop een watchroll uit het oosten. Ben erg verbaasd gezien de kwaliteit, echt leer en eigen engraving voor ±45 euro. Dus hiermee kan de seamaster veilig mee op reis. Enige puntje is dat de kussentjes niet geschikt zijn voor kleinere polsen.

53 likes

Van harte met beiden! Veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

Mooie Omega en watchroll!:heart_eyes::ok_hand:

Gefeliciteerd, fantastische NA!

Mooie aanwinst.
Geniet van je mooie Seamaster en watchroll.
:+1:

:thinking:

De nieuwe is iets groter dan die jij nu hebt. En je hebt een eerder groter dan gemiddelde polsmaat.

Ikke nie snap.

Wel gefeliciteerd met je aankopen! Ik heb exact deze SMPc gehad en die mis ik soms wel eens.

Ja maar de lug to lug is wel flink groter daardoor draagt hij wel echt veel groter.

Maar thanks :smiley:

1 like

Leuk om je enthousiasme te lezen! Mooie NA. Blijf genieten👍🏻

1 like

Even opgezocht: de nieuwe 42mm heeft een lug2lug van 50mm en de oude 41mm iets meer dan 47mm. Vind je jouw polsen met 18cm klein dan?

Probeer het te snappen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Geniet met volle teugen van je aanwinsten!!:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met zowel je Omega als je watchroll, veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Netjes :ok_hand:t3:

Misschien dat mijn polsen dan iets kleiner zijn, meer richting 17. Zal het nog eens meten als ik weer een meetlint in de buurt heb.

Check het verschil die oude draagt en lijkt echt veel kleiner dan het nieuwe model.

3 likes

Daar is die dan eindelijk, proficiat Jeroen! Blijft een geweldig horloge deze Smpc :+1:t2:

1 like

Zo dat is wel een flink verschil!

Weer een voorbeeld waarom je nooit iets met horizontale strepen moet kopen, zorgt ervoor dat je er dik uitziet. :crazy_face:

1 like

Gefeliciteerd met deze wonderschone omega! Waar heb je de watchroll besteld? Ziet er zeer netjes uit :+1:

Aliexpress

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge

1 like

Zeer mooi horloge en dito watchroll.
Veel plezier met beide.

1 like