NA - Omega Seamaster 300m professional 2254.50 ⚔️⌚

2 weken alleen thuis achter gebleven, maar nu dan eindelijk om de pols! Mijn nieuwe aanwinst, de Omega Seamaster 2254.50, a.k.a. de Peter Blake Seamaster, a.k.a. Schwerty :crossed_swords:

Onlangs vroeg ik in een post om tips voor een horloge aankoop tijdens de vakantie in Denemarken. Met een budget van zo’n €2.000 tot 2.500,- hoopte ik daar wat leuks te kunnen kopen. Na een aantal reacties van de forumleden zag ik het somber in om daar een mooie aankoop te scoren.

2 dagen voor ons vertrek naar Denemarken zat ik nog even lekker rond te neuzen op HF en kwam de aangeboden Seamaster van @Knight voorbij. Ik vond dit altijd al een mooi horloge, maar wilde eigenlijk iets anders dan een duiker. Toch triggerde de foto’s (en het gevoel in Denemarken niet te gaan vinden wat ik zocht) iets bij me en na wat over en weer berichten met @Knight een deal gesloten voor de overname van dit geweldige horloge.

Budget moest iets worden opgerekt, maar hé, dan heb ik ook wat. Wat een geweldig horloge is dit zeg! De band draagt echt geweldig comfortabel en hij draagt heerlijk. Kan mijn ogen er niet vanaf houden! En ook die lume, wat een feest!

@Knight kan ik trouwens aanraden als verkoper, vanwege het prettige contact, de duidelijke communicatie en de transactie volgens afspraak. Een aparte aanrader met verkoper kan ik overigens niet maken (zal wel aan mijn newbee status liggen).

Na aankoop is hij nog 2 weken thuis blijven liggen, want vond het toch wat riskant hem mee te nemen tijdens de campertrip. Nu eindelijk om de pols en flink wat draagtijd geven. Dan eens zien hoe lang het duurt voor het weer gaat kriebelen voor wat nieuws… Parijs staat voor Oktober op de kalender. Misschien een Baltic… :slight_smile:

80 likes

mooi exemplaar
draag hem met plezier

3 likes

Proficiat, mooie aankoop!

2 likes

Prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier!

1 like

mooie aanwinst weer, geniet ervan :+1:t2:

1 like

Prachtig horloge, en die lume springt er inderdaad lekker uit. Veel draagplezier gewenst!

1 like

Mooi horloge gefeliciteerd veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Gaaf horloge; veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige SM :+1:t2:

1 like

Veel plezier van deze hele mooie 2254.50👌
en bedankt voor de complimenten :+1:

2 likes

Gefeliciteerd!
Dit model heb ik ook al enige tijd ook mijn netvlies. Heerlijk tijdloos.

Geniet ervan!

Baltic kan ik ook aanraden trouwens :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

1 like

Hele mooie tijdloze omega, geniet er van!

1 like

Samen met die bekende blauwe blijf dit toch wel de mooiste Seamaster ever :pinched_fingers: Gefeliciteerd met deze mooie NA!

1 like

Dank! Ja, de blauwe is ook heel mooi, maar de zwarte vind is toch iets stijlvoller naar mijn mening. Maar er is nog ruimte voor een blauwe plaat in de collectie :slight_smile:

1 like

Altijd mooi deze Seamasters. Veel plezier ermee.

1 like

Proficiat en heel veel plezier ermee gewenst!

1 like

Bedankt! Ik vind dit ook een geweldig tijdloos model en denk dat ik hier ook niet snel meer afstand van zal doen.

De Hermetique van Baltic is mooi idd. Op mijn scherm moeilijk te zien, maar volgens mij is de jouwe bruin, toch?

De roulette van Baltic vind ik ook heel erg mooi. Met zilverkleurige plaat en blauwe of grijze band.
En de limited Prism uitvoeringen ook heel mooi. Voor de Lapiz Lazuli :slight_smile:

1 like

Prachtig! Veel plezier ervan gewenst!

1 like

Mijn beste,

Een fraaie aanwinst.
Sportief met een vleugje chique.

Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like