NA: Omega Seamaster 300M Professional

Beste mede HF’er!

Ik wil toch even mijn nieuwe liefde aan jullie presenteren, de Omega Seamaster 300M Professional.

Na lang zoeken voor een mooie Omega, kwam ik deze spontaan tegen op de Instagram van Jeroen @Triplock.

Waarom dan toch deze? Ik heb al een Seamaster 2531.80.00 en was steeds aan het kijken naar het nieuwste model Seamaster. Toch bleef ik twijfelen of ik deze wel echt wilde of niet. Nadat ik deze in het echt had gezien, wist ik dat deze het toch niet ging worden. Maar wat dan wel?

Na deze op Jeroen (WristCandy) zijn Instagram te hebben gezien was ik meteen verkocht. De zwarte plaat met deze bezel en de dagaanduiding op de 3-uurs positie. Zo gezegd, zo gedaan. Op naar Zeeland en met de Omega om de pols naar huis gereden!

Ennn… Nu de plaatjes!

72 likes

Gefeliciteerd - mooie aanwinst!

1 like

Beauty’s gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Wow wat een beauty, veel plezier ermee! PS: foto 3 is zwart…

1 like

Prachtig dat wordt genieten vanaf nu.
Groetjes van de mijne!

4 likes

Als het goed is, is dit de foto van de lume😁

1 like

Hoe meer plaatjes van deze, hoe beter. Prachtig!

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd! De mooiste Seamaster Professional 300m ooit! :sunglasses::+1:

2 likes

Prachtige Seamaster. :ok_hand:t2:
Zelf ooit ook gedragen, nooit weg moeten doen natuurlijk. Van harte!

3 likes

Wauw! Heel mooi!! Geniet er van.

1 like

PS: als het goed is, zijn de foto’s nu wel goed zichtbaar!

1 like

Gefeliciteerd! Er blijkt ook opeens een relatief grote run op te zijn geweest, want waar veel juweliers eerst nog opgezadeld zaten met deze “gladde wijzerplaat” referenties -na de release van de huidige generatie Seamaster- vlogen ze opeens de winkel uit. Ik sprak laatst een AD die graag nog 20 in de winkel had liggen, zo goed gingen ze opeens. Ik vind ‘m ook geslaagd! :+1:t3:

1 like

Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Leuk weetje! Verder snap ik het ook dat mensen na de nieuwe release deze nog wilde hebben. In mijn ogen is deze dan ook beter gelukt!

Deze is ook prachtig😍

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Proficiat met deze erg mooie Seamaster… geniet er van :sunglasses:

1 like

Weer iemand die het snapt.
Dikke Feli met de aankoop.

Grts van zn neefje

2 likes

Nice hoor die Seamaster, ook op rubber. Veel plezier ermee! :ok_hand:t2:

1 like