NA: Omega Seamaster 300M Witte wijzerplaat

Deze behoeft verder geen introductie, herhaaldelijk in mooi blauw en zwart voorbij zien komen, afgelopen zomer even getwijfeld om voor de zwarte te gaan maar gezien het feit dat ik best al wat horloges met zwarte plaat heb, en ook 3 met blauw er in, hoorde ik dat Omega in november 2019 met een witte versie zou komen, na wat foto’s, en jouwbuis filmpies maar eens in het echt gaan bekijken en passen…tja…ik vind hem erg fris, mooi contrast met de zwarte accenten, uiteindelijk dan toch maar de knoop doorgehakt waarmee ik vandaag, sneller dan verwacht, mijn horlogedoel voor 2020 al heb kunnen verwezenlijken, en het is tevens mijn eerste Omega.
Op de foto’s lijkt ie misschien wat groot op mijn polsjes maar in de praktijk draagt ie erg comfortabel.
Mijn foto’s doen hem geen recht…maar toch…

72 likes

Congrats. I want one to :wink:

:heart_eyes: Prachtig! Volgens mij ben je de eerste hiermee hier! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst! Ook leuk dat ze tegenwoordig een glazen caseback hebben. Vind ik wel een mooie toevoeging om het mooie uurwerk te bewonderen :smiley:

Heul vet! Proficiat

Gaaf, proficiat!

Ik kan de zealande rubberen banden van harte aanraden, die zijn echt mega comfortabel en imho maakt deze het horloge nóg mooier. Heb zelf een zwarte inclusief een zealande strap.

Heb er trouwens geen aandelen :wink:

Vraagje, wat is je polsmaat? De SMPc lijkt groot op je pols, of zijn dat de foto’s?

1 like

Mooi! Ik heb een zwak voor witte platen. Op een aansluitende rubber band nog toffer inderdaad!

16,5 cm, waarmee feitelijk heul veul horloges polstechnisch afvallen :slight_smile: echter, lug to lug valt nog mee, band fixeert goed.

1 like

mee eens, ik hoorde van de AD dat een Omega rubberband incl gesp zo’n 290 euro is :hushed: hij had ook wat mooie leren en rubberen Hirsch banden liggen, met wit stiksel stond dat ook erg gaaf, voor de toekomst zeker een optie.

1 like

Pssst…

En sluiten net zo mooi aan als de OEM rubberen band…

:sunglasses:

Het is PRACHTIG!
Ik had onlangs een NA van de blauwe versie. Zo mooi dat ik het dagelijks zit te bewonderen. Omega heeft met deze smp echt de nieuwe norm neergezet (imo uiteraard :sunglasses: )

1 like

Geen nieuw doel gesteld? :wink:

Mooie duiker! Ben zelf ook aan het kijken, maar dan naar de blauwe. Ook fris. Van harte ermee en veel draagplezier. :ok_hand:

Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!!

Mooie, frisse, gedurfde aanwinst in de categorie “eens wat anders” (witte plaat). Veel draagplezier!

Eerste foto van deze Seamaster waarbij het me goed opvalt dat de “tramrails” band toch behoorlijk veranderd is.

Gaaf ! mooi horloge .

Mooi man :ok_hand:

Mooi! Van harte. Zou wensen dat deze in 39mm was :smiley:

1 like

Gijs, wat flik je me nou? :crazy_face: Heerlijk man!!

4x vorige model gehad, (heb je van mij ooit gepast?) 4x polar explorer gehad… nu deze gewoon grof te duur worden en mijn liefde voor witte platen nog steeds daar is, staat deze bovenaan het wensenlijstje!

Je bent me voor, geniet ervan!

Volledig eens. Hier een Zealande strap op mijn Seamaster…

2 likes

Mooi en verfrissend in het wit.