Vandaag opgehaald deze prachtige blauwe Omega. Ik vind hem prachtig en super comfortabel. Deze gaat voorlopig niet meer van de pols.
En de collectie:
Vandaag opgehaald deze prachtige blauwe Omega. Ik vind hem prachtig en super comfortabel. Deze gaat voorlopig niet meer van de pols.
En de collectie:
Geweldige collectie en onwijs veel plezier van de geweldige Seamaster!
Schitterende collectie. Ben wel benieuwd gezien je voorkeur voor leren bandjes of de seamaster op staal blijft.
Thanks! Ja die blijft zeker op staal al wil ik ook nog wel eens rubber proberen. De stalen band vind ik echter schitterend. Meestal heb ik inderdaad wel een voorkeur voor leer, daar heb je gelijk in. Maar leer op een duiker vind ik net nietâŠ
Top op staal houden ajb.
Mooie band. En n heel mooi horloge.
Die band is in mijn ogen toch echt n klassieker.
Mooie aanwinstâŠgefeliciteerd!
Een van mijn favorieten allertijden.
Mooie verzameling !
Proficiat
Prachtige aanwinst! Schitterende collectie ook!
Prachtig.
Mijn beste,
Deze iconische verworvenheid mag zich verwelkomen in een formidabele collectie horlogerie!!
Chapeau!!
En voor straks: âBuona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Prachtige aanwinst deze blauwe zeeparel, op staal vind ik het mooiste! Veel plezier met je nieuwe Seamaster en met de rest van je mooie collectie!
Mooie aanwinst voor deze prachtige collectie!
Hele mooie collectie, en ook een hele mooie NA die blauwe Seamaster!
Mooie aanwinst, altijd een soort van haat/liefde met dit horloge gehad. De band is één van de meest comfortabelste die ik om heb gehad.
Goed ook dat je de blauwe variant hebt gekozen; veel draagplezier!
Schitterende collectie! En heel veel plezier van de Seamaster gewenst!
Groetjes van zijn zwarte broertje.
Mooie aanwinst! Knap dat je met zoveel knallers toch zoân diverse collectie hebt weten op te bouwen.
Wat een gave collectie! Geniet van je NA!!
Gaat âlekkerâ zo. Pfffffff mooie collectie heb je
Goede keuzeđ Heerlijke collectie inmiddels, geniet ervan!
mooie seamaster en ja deze moet je op staal houden