Jaaa, hij is binnen! Eindelijk is 'ie van mij: de Omega Seamaster 300m. Wat een moment, na al die jaren van kwijlen en dromen. Ik weet nog dat ik hem voor het eerst zag, wat een prachtig horloge, maar te duur. Wel was ik meteen verkocht. De golven op de wijzerplaat, de strakke zwarte duikring – alles klopte gewoon.
Hoe vaak ben ik wel niet met mijn neus tegen de etalageruit geplakt geweest? Ik ben opgehouden met tellen maar elke keer als ik een juwelier tegenkomt, toch weer even checken. Hij bleef maar in mijn hoofd spoken. Dit horloge moet ik een keer hebben
De zoektocht en de uiteindelijke vondst
De afgelopen maanden werd de drang steeds sterker. Geld opzij gezet en dagelijks het forum afspeuren of iets moois voorbij kwam. Ik wilde hem écht hebben. Na eindeloos tuuren naar foto’s, daar was hij! Op dit forum, aangeboden door @Sjotelsplak (Richard). De beschrijving : ** TK: Omega Seamaster Professional Diver 300M Zwart**.
Referentie 210.30.42.20.01.001. Een complete full-set, inclusief de aankoopfactuur en alle toebehoren en in de provincie.
Richard een berichtje gestuurd toen de advertentie weer naar boven werd gepush. Lekker soepele communicatie en een afspraak. De dag erna, na het eten de auto in en naar het uiterste zuiden van het land. In het mooie Maastricht moest het gebeuren. Daar stond hij al helemaal klaar op tafel met alles er op en eraan. Daarna passen onder het genot van een kopje koffie. Prachtig!! Wat wil je nog meer? Ik zou het nu even niet weten.
Wat een horloge en wat valt het lekker om de pols. Inpakken en wegwezen.
Genoeg tekst nu foto’s
Hoelang zal dit horloge de jeuk naar iets nieuws verzachten?