Vandaag een nieuwe aanwinst van onschatbare waarde. De Omega Seamaster 600 136.011/136.012 met caliber 611 van mijn opa gekregen. Dit horloge heeft hij destijds nieuw gekocht ergens in de jaren 60. Hij heeft het horloge recent helemaal laten servicen bij een Omega service punt. Het horloge is tevens voorzien van een nieuw Omega glaasje, Omega kroon, lederen Omega band met Omega buckle. Wat ziet het horloge er weer prachtig uit en wat bijzonder dat ik deze aan mij collectie mag toevoegen! Ik heb nu de horloges van mijn beide opa’s in mijn collectie zitten. Deze Omega Seamaster 600 en de Eterna Sonic Electronic ESA9162. Beide van onschatbare waarde.
Hier onder alvast een uitgebreide foto reportage. Morgen bij daglicht volgens meer foto’s.
Dit zijn de mooiere aanwinsten, die met emotionele waarde
Koester de horloges van mijn opa ook met enorme waarde!
Ziet er top uit en een mooie aanvulling op je collectie!
De Seamaster 600 lijn is van de beste prijs/kwaliteit out there. Heerlijk design vind ik het (wel deze wijzerplaat, niet met numerals beginnen in het rond smijten). Perfecte alleskunners. Ik wil ook opnieuw een mooie in de verzameling.
Zou je mij het verschil kunnen vertellen tussen de vintage Seamaster, Seamaster Genève, Seamaster de ville en de Seamaster 600? Krijg er op internet weinig over gevonden.
Lekker genieten van dit pareltje. Af en toe om doen. Lastige werkdag waar je troost nodig hebt, of gewoon lekker bij ‘n jeans als je een leuke weekendtrip maakt. Dát gevoel is waar het bij vintage klokkies om draait.