NA: Omega Seamaster Aqua Terra 2518.30

Hi iedereen!

Met grote vreugde kan ik mijn NA delen met jullie.
Ik heb sinds kort een nieuwe baan en ik werk daardoor nauw met het merk Omega.

Sindsdien dacht ik dat het mooi zou zijn om mijn nieuwe baan te vieren en om mijn collectie uit te breiden met een Omega. En dan met name een Aqua Terra. Dat vind ik namelijk toch wel een heel veelzijdig horloge, zeker ook omdat ik net gekleed ben op werk.
Dus ik ben online gaan zoeken en dan kom je al snel bij de website van de heren van B&O Watches uit.
Ik zag gelijk de prachtige Aqua Terra 2518.30. Een quartz model (maakt me geen bal uit of het quartz is).
Het mooie hieraan vind ik ook de caseback. Ik hou van Griekse mythologie en ik vind de casebacks van Omega daardoor heel mooi, met een zeepaardje. Of op de Summer Blue modellen Poseidon met zijn drietand en waterpaard.
Het horloge heeft een mini service gehad (pakkingen vervangen) en het kwam ook nog uit 2002! Mijn geboortejaar. Dus ik gelijk contact opgenomen en de deal was vlot gesloten. Fijne communicatie en erg vriendelijk.

Ik zal met trots dit prachtexemplaar dragen en een mooie herinnering overhouden aan de deal met Robbin van B&O Watches.

Genoeg gepraat, hierbij wat foto’s:).

Dank voor het lezen en kijken.
Een hele fijne avond gewenst nog!

105 likes

36 mm - tegenwoordig bijna een damesmaat; maar ik heb zelf ook smalle polsen, dus snap het wel. Staat bij jou in elk geval goed. :+1:

1 like

Precies, 36-38mm is in mijn ogen het fijnst voor mijn pols.
Dank voor je compliment!

1 like

Mooie aanwinst, veel draag plezier!

1 like

Mijn beste,

Een schitterend horloge van een gerenommeerd horloge huis.
Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel cool! Veel draagplezier :+1:

1 like

Dank!

1 like

1 like

Perfect horloge voor wat je voor ogen hebt qua veelzijdigheid. Erg mooi in deze kleur!
Ik draag de variant met zwarte wijzerplaat regelmatig.

Gefeliciteerd met je aanwinst en nieuwe baan. Maak er wat moois van :+1:

2 likes

Perfecte pasvorm en classy sportief :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe baan!
In de juweliersbranche?

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de prachtige Aqua Terra. Staat je perfect.

1 like

Mooi horloge! Je ziet ze hier op het forum minder vaak, des te leuker!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe baan. De Omega Aqua Terra is een onderschat en ondergewaardeerd model hier op HF. Prachtig :heart_eyes:
Gefeliciteerd met je NA en draag hem in goede gezondheid en met gepaste trots

2 likes

Veel -lezier met deze inderdaad alleskunner :+1:t4:

1 like

Proficiat met deze mooie Omega :star_struck: Geniet ervan!

1 like

Spannend! Vertel! Gefeliciteerd met je nieuwe baan en deze prachtige Omega.

En de vriendelijke groeten van zijn broertje! (2518.50)

10 likes

Gefeliciteerd

Prachtig horloge. Van een Omega liefhebber.

Van harte met je nieuwe aanwinst, erg mooi :blush::+1:

Zo lijkt het inderdaad, terwijl er toch best veel HFers een AT hebben. Ik zal vandaag die van mij ook weer eens uit de doos halen.

4 likes