NA Omega Seamaster Aqua Terra

Ik lees nu een tijdje mee op dit mooie forum en heb mij volgens mij nog niet voorgesteld. Ik ben 29 jaar en sinds kinds af aan al groot bewonderaar van horloges.

Het is inmiddels 6 jaar geleden dat mijn en vrouw en ik elkaar een verlovingshorloge hebben gegeven omdat ik dit veel mooier vind dan ringen. Dit werd voor beide een mooi Hamilton horloge.

Nu was het afgelopen week feest want ik mocht een nieuw horloge uitzoeken van mijn vrouw . De rede, wij zijn 5 jaar getrouwd. Na jaren zoeken had ik een shortlist gemaakt van de volgende 3 horloges:

  • Breitling Navitimer 8 automatic 41mm
  • IWC Pilot mark XVIII le petit prince
  • Omega Seamaster Aqua terra

Afgelopen maandag dan toch maar een afspraak gemaakt bij Gassan in Amsterdam om de horloges te passen. De vrolijke en behulpzame verkoper zat al te wachten met bovengenoemde klokjes te wachten. Na twee bakjes koffie en een aantal andere horloges te hebben gepast de knoop doorgehakt. Het moest de Omega Seamaster Aqua terra worden. Als kers op de taart hebben ze de datum van ons huwelijksdag op de garantie kaart vermeld.

Hieronder nog wat foto’s van mijn nieuwe aanwinst.



99 likes

Schitterend horloge !!

1 like

Mooi ding
Leuke service van ome Hassan. Dat is nog eens meedenken met de klant ipv ‘nee, moeilijk, kan niet, moet ik aan mn manager vragen en die is er nooit op maandag’ enz

1 like

Erg tof horloge!

1 like

Schitterend horloge werkelijk.

Gefeliciteerd !

1 like

Schitterend. Veel draagplezier! En gefeliciteerd met dit lustrum.

1 like

Heel fraai horloge!
Van harte gefeliciteerd!

1 like

Dubbel gefeliciteerd

1 like

Wat denk ik wel hielp is dat tussen aankoop en trouwdag niet heel veel dagen zat. Maar ik moet zeggen de verkoper dacht goed mee en nam ook alle tijd. Het voelde erg goed. Ik kom er (hopelijk) vaker terug. Maar eerst maar eens genieten van dit mooie exemplaar.

1 like

Uitstekende keuze Marciano. En bedankt voor je snelle reactie aangaande mijn inkomende 38.5 all black,rubber deployant.

1 like

Mooi hoor, proficiat!

1 like

Heel mooi en mooie reden. Geniet van beiden.

1 like

Prachtig!
Geniet ervan!:heart_eyes::+1:

1 like

Uitstekende keuze, dit prachtige horloge!

Van harte gefeliciteerd met deze NA en met het jubileum :wink:

1 like

Absoluut de beste keus!
Geweldig horloge! :smiley:

1 like

Mooie aanwinst! Enjoy!

1 like

Stijlvol👌 Gefeliciteerd

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie horloge en met je vrouw, die onze hobby begrijpt!

1 like

Prachtig horloge!

1 like