NA Omega Seamaster AT

Al tijden ben ik gecharmeerd van de eerste generatie Seamaster Aqua Terra, met name de 36mm versie.
Zo nu en dan komt er eentje voorbij, kijk ik met een schuin oog mee, maar vorige week viel mijn oog op een full set uit 2006 bij B&O Watches.
Via het forum wat contact gehad met @rudiculous, wat snel over ging in contact via Whatsapp.
Mijn interesse was zeer gewekt…

Op de foto zag ik wat ruimte tussen de lugs en de kast. Na controle bleek er inderdaad wat speling tussen te zitten, en is dit direct netjes opgelost met nieuwe springbars.
Afgesproken om een moment te kiezen voor een bezichtiging, nog met enige twijfel, maar nog voor de definitieve afspraak was gemaakt stond het horloge op SOLD OUT op de website.
Shit… Hier kreeg ik aardig buikpijn van. Twijfelde ik toch minder dan gedacht?

Ik hing direct in de telefoon, en na een tergend lange 60 minuten kreeg ok je reactie van Rutger. “Voor de zekerheid maar even offline gehaald”.
Yes!

Afgelopen weekend was het zo ver. Na een kleine 2 uurtjes sturen aangekomen bij Rutger, en onder het genot van een bakje koffie een uurtje gezellig gesproken. Naast de Aqua Terra had ik gevraagd of ik nog wat modellen kon passen, en ook was hij net wat horloges aan het inpakken voor verzending, die ik mooi nog even kom bezichtigen.

Ik was gelijk onder de indruk van de Seamaster. Mooie geslepen indices die prachtig spelen met het licht, piano zwarte wijzerplaat, verborgen sluiting, perfect in balans met zijn 36mm. Prachtig!

Helaas zat hij iets te strak, en had Rutger wegens omstandigheden de spullen ingepakt om er een extra schakel tussen te zetten. Ergens kwam een bakje vandaan, en toverde hij een extra schakel tevoorschijn. Inmiddels zit die er op, en zit hij als gegoten.

Het was het ritje meer dan waard, dank voor de service en de fijne kennismaking @rudiculous !

Genoeg gepraat, plaatjes!

75 likes

Blijft een prachtig model, staat je goed! Gefeliciteerd :grin:

1 like

Chique en sportief in 1 package. Heel fraai! :ok_hand: Congrats :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

1 like

Mooie NA, staat je goed. Gefeliciteerd

1 like

Prachtig!! Enjoy :smiley:

1 like

Nice, man! Gefeliciteerd! :partying_face: Mooi ding! :star_struck: En idd, altijd fijn zaken doen, met de mannen van B&O! :+1:

1 like

Leuke NA en natuurlijk gefeliciteerd met deze vette Seamaster Aqua Terra, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Ziet er magnifiek uit!!
Wat een beauty.:ok_hand:

Ik wens je er een formidabele tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Top :ok_hand:t4:
Blijf er ook nog steeds naar loeren.

1 like

Sportief en chique tegelijkertijd! Echt een alleskunner! Gefeliciteerd met deze aanwinst! :+1:

1 like

Knap horloge,veel draagplezier.

1 like

mooi!
groeten van een familielid

3 likes

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge!

1 like

Echt mooi man, geniet ervan!

1 like

Mooi spul! Gefeliciteerd en draag hem met plezier.

2 likes

Thanks allen!

Zeker een echte

Zeer blij mee.

Toppers :+1:

1 like

Super, gefeliciteerd en veel draag plezier

1 like

Erg mooie AT. Veel plezier ermee.

1 like

Lekker man, nogmaals gefeliciteerd met een tophorloge :star_struck::star_struck::heart_hands::ok_hand::ok_hand:

Groeten van z’n broer:

2 likes