NA OMEGA Seamaster Baselworld 2018

Prachtig horloge, band nog mooier.
Juiste keuze gemaakt.

Hij lijkt me mooier dan d PO 600 die ik had vsn het laatste type !
Ik ga zeker eens naar deze kijken !
Dikke proficiat met je nieuwe aanwinst :+1:

Gefeliciteerd, ziet er top uit! Vind de datum op 6 ook mooi.

Prachtig! Heel veel draagplezier gewenst en leuk om te zien dat je (onbewust) door mij getipt bent :grinning:

1 like

Prachtig!

Gefeliciteerd met je aanwinst! Heel veel plezier met je SMPc! Ik zit op een telefoontje van mijn AD te wachten om de nieuwe Seamaster in het echie te kunnen beoordelen.

Heel, erg, gaaf! Wauw wat een schitterend horloge.
Veel draagplezier :+1:t2::grin:

1 like

Ik blijf het zeggen: renders zijn kut. Ik snap dat het nuttig is om iets te kunnen tonen tijdens het productieproces enzo, maar renders gebruiken in advertising is lui en dom. Huur een fatsoenlijke fotograaf in. Zelfs op een eenvoudig wristshotje vind ik dit horloge al begeerlijker dan in de folders.

4 likes

Prachtig!

1 like

:+1::+1::+1: absoluut één van de mooiste horloges.

1 like

Mooi man :ok_hand:

Mooi, mooi, veel draag en kijkplezier met deze nieuwe Seamaster!!! :+1::clap::+1:

Erg mooi horloge zo ‘irl’
Veel plezier er mee!

WOW!! Wat een mooie Seamaster, wens je heel veel (draag)plezier! :ok_hand:

Een ‘opvallend’ dingetje van de reclamefoto…

45

Staat dit er in het echt ook zo op (alle) Seamaster(s) of is dat alleen op de reclamefoto gesjopt, voor diegenen die niet snappen dat het horloge van stainless steel is? Vind het designtechnisch een beetje ûh, scheef staan. Wellicht valt het wel helemaal niet op hoor.

1 like

Jaloersmakend, ik wil hem ook! Gefeliciteerd met deze prachtige klok en ga je verkopen; stuur me dan aub een pm!

Gefeliciteerd met de NA!

Maareh… waarom wordt dat ding Baselworld 2018 genoemd als bijnaam?!?

Ze gaan een auto toch ook niet Autosalon Genève noemen of een motor de EICMA?

1 like

Staat ook in de PO

9 - kopie

Incl. Het Omega logo

10 - kopie

1 like

Okè, thanks! Dat was me nog nooit opgevallen.

Omdat je ze allebei nog nieuw kunt kopen en ze uit elkaar te kunnen houden.

Veel plezier met je nieuwe aankoop, ik ben zelf voor het “oude” model gegaan na lang wikken en wegen!

1 like