NA OMEGA Seamaster Baselworld 2018

Prachtige aanwinst en heel veel draagplezier toegewenst.

Gefeliciteerd!
Zou het ook een moeilijke keuze vinden, veel dragplezier!

Goede keus! Hij is prachtig :heart_eyes: Veel plezier ermee !

Gefeliciteerd!! Prachtig horloge

Schitterende klok! Moeilijke keuze tussen de oude en de nieuwe. Had gelukkig niet mis kunnen gaan, want beide toppers. Veel draagplezier ermee, maar dat moet wel lukken!

Enorm bedankt voor alle leuke reacties. Zeer gewaardeerd.
Ook dank aan de forumleden voor hun antwoord op persoonlijke vragen per bericht

Nogmaals hartelijk dank.

2 likes

Vanaf de (reclame)foto’s vond/vind ik het he-le-maal niks maar deze n.a. presentatie veranderd dat…

Hoe vaker ik kijk…(maar gelukkig toch net te groot denk ik…)…

Veel draagplezier!

3 likes

Fraai man! Iconische duiker en tof dat je een van de eersten bent. Geniet ervan!

1 like

Wat me opvalt is dat de gangreserve subliem is.
Gisteren vroeg in de middag gekocht. Paar slagen gegeven en de tijd en datum gecorrigeerd. Niet veel gedragen gisteren. Alleen een paar foto,s gemaakt. Vanochtend liep het horloge nog gewoon

Als ik dat dan vergelijk met bijvoorbeeld een andere automaat dan ben ik zeer positief verrast.

3 likes

Gefeliciteerd met je aankoop, zal je veel plezier aan beleven, :+1:

1 like

Hoe groot is deze dan? Oude was 41mm toch?

42 mm

1 like

Gefeliciteerd, heel mooi! Maar hoe moet ik de waves zien? Zijn die gelaserd of gesneden in de plaat, of opgedrukt?

Niet opgedrukt in ieder geval.

Proficiat met de aankoop!
Ik ben uiteindelijk voor de ‘oude’ gegaan, ook al had ik de nieuwe nog niet irl gezien.

Toen ik de nieuwe vorige week kon passen, wist ik weer waarom de oude mijn voorkeur had. Er zijn zo’n paar kleine (persoonlijke) dingetjes die me storen dus blij met de keuze! Neemt uiteraard niet weg dat de nieuwe is zeer mooi horloge blijft met enkele sterke USP’s!

1 like

Ben benieuwd naar de kleine dingetjes
Dank

Haha ik dacht het wel! Wilde de pret niet bedreven maar dus (en nogmaals, persoonlijke smaak natuurlijk):

• aanduiding van nummers en markers op de bezel vind ik te wit, en te aanwezig
  • driehoekje op de bezel ook niet mijn smaak
  • de manier waarop de minuutmarkeringen op de dial zijn weergegeven > niet mijn smaak
  • de conische vorm van de He kroon…
  • en tot slot is het gewoon net wat te groot van mijn pols, maar daar kan het design niks aan doen :grin:

2 likes

Dank voor je antwoord.

1 like

Oud model heeft ook driehoekje volgens mij

@Riddler Prachtig! Proficiat… heeft de plaats van de datum een factor gespeeld in je beslissing?

Mvg

1 like