NA | Omega Seamaster Diver 300M Co‑Axial + Rubberen Band (#108)

Nogmaals, dank jullie wel voor alle fijne reacties! Leuk leuk … :beers:

Ere wie ere toekomt! Ik wist dat ik het onlangs al eens ergens had gelezen, maar ik had geen idee meer in welke context. De jouwes dus! … haha, mooi.

Echt hè? De blauwe kleur van dit horloge is echt top, onder alle hoeken anders. Je hebt er zelf geen woord over gelogen, fifty shades of blue. Ik ben er behoorlijk van onder de indruk, sowieso is het voor mij verfrissend na alle zwarte wijzerplaten. Ben er (ook!) héél erg blij mee. :heart_eyes:

1 like

Dat je de kleurkeuze laat afhangen van het seizoen verraadt dat je serieuze trekken van een flipperaar begint te vertonen… :wink: In ieder geval gefeliciteerd met je mooie aankoop!

Groetjes van z’n kleine zwarte broertje met z’n rubberen pak aan

3 likes

Gefeliciteerd met je NA. Schitterend horloge maar wel zonde dat je de Speedy hebt ingeruild voor deze… Die had je gewoon moeten houden want die twee naast elkaar is top!

1 like

Leuk topic en prachtig horloge. Geniet ervan

Ja die James Bond LE heb ik heel even gehad. Ik deel jouw mening over de “drukte”. Hij is daarom snel weer vertrokken naar een blije Duitse liefhebber / verzamelaar :slightly_smiling_face:

2 likes

Jeetje, toch serieus een mooi ding! Gefeliciteerd en veel plezier eraan :wink: !

1 like

Wat is dit nou, zit je mij lekker te maken met een mooi NA topic over een speedmaster doe je hem zelf weg :rofl:

Maar wederom een mooie NA !

Gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst

1 like

Haha, ik ben meer van open source dus spreid het woord over 50 shades :sunglasses:

Het klokje is je meer dan van harte gegund, heel veel draagplezier hiermee! En ik denk dat ik net als jij uitkijk naar de zonnige dagen om meer tinten blauw te verkennen!

1 like

Dat houdt me ook tegen om er meer naar te kijken. Vooral de bezel insert en de band/endlinks zijn niet helemaal mijn ding.

Verder is’t een schitterend horloge en zeker in dat mooie Omega blauw! En het uurwerk mag er best wezen imho :wink: Geniet ervan!

2 likes

Oh jee, daarmee sluit ik aan in een illuster gezelschap. Is er geen behandeling voorhanden om de flipperkriebels tegen te gaan? Ik zal eens rondvragen. :sunglasses:

Klopt. Dat schrijf ik ook in mijn verhaal hierboven. Maar moet financieel wel verantwoord zijn en dat is het nu even niet, dus moet ik (luxe)keuzes maken. Deze Seamaster knaagt al sinds de eerste verschijning in 2018 aan mij.

Dus deze blauwe moest ik ook een keer gehad hebben :wink: … de Speedmaster Pro koop ik erbij zodra het verantwoord is! Wat dat aangaat, ze mogen morgen de straatprijs brengen.

1 like

Mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Leuk om te lezen en plaatjes te kijken! Het blijft een prachtig horloge!
Heel veel plezier ermee!

1 like

Hele mooie klok.
Draag hem met plezier.

1 like

Heerlijke NA review weer Remco met ditto plaatjes…my complements Maestro. :ok_hand:

Prachtige aanwinst…enjoy. Nu ff houden heh. :wink::laughing:

1 like

Leuk geschreven, een plezier om te lezen.
Wat kan ik anders over je kleurkeuze zeggen dan dat deze top is :+1:t2::+1:t2:

Heel veel draagplezier toegewenst.

1 like

Wederom een prachtige NA en ook weer een heerlijk verhaal om te lezen, gaat je verzameling Speedy goodies nu ook de verkoop in? :wink:

Grapje, gezien jouw enthousiasme over de Speedy verwacht ik snel een “tweede keer” van jou te lezen op het forum

1 like

Prachtig verhaal bij een prachtig horloge!

1 like

Wow, prachtige horloge.
echt jaloers :wink:
Geniet ervan en bedankt voor de foto’s.

1 like

Haha, nee zeker niet! Hoewel? Ik heb gisteren het boek ‘A Moon Watch Story’ al weggegeven aan @MeistersingerFa. De grote bijbel hou ik zelf en je hebt gelijk, er komt zeker weer een Speedy bij … of het snel is, hangt af van de uitslagen van de loterij. :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Je hebt nu de twee bestsellers van Omega in huis! En terecht, heel mooie horloge en waar ik mij toch vaak stoor aan de golfjes op mijn 2220.80, hebben ze dit goed voor elkaar op de nieuwe 300m. Leuke review en mooie foto’s!

1 like